Verhaallijn...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Unique6

Verhaallijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-13 19:05

'Nee!' De stem van mijn moeder galmde door het huis, ik grinnikte nog even en holde de deur uit. De vroege ochtendzon scheen fel over mijn roze vest. Rennen dacht ik, heel snel. Ik sprintte naar de achterkant van het huis en haalde geruisloos mijn fiets uit de garage. Toen ik mijn been over het zadel zwiepte hoorde ik weer de stem. Als verstijfd stond ik stil, de ochtendzon brandde in mijn gezicht. En de wolken dreven hoog in de lucht. 'Lois!' Ik hoorde rennende voetstappen, ik zette mijn voeten op de trappers en fietste richting de achtertuin naar de poort. Net toen ik af wilde stappen om de poort open te doen stond mijn moeder bij het huis. 'En nou is het afgelopen! Je komt nu hier of ik...' Verder kwam ze niet, een gezicht met donkere bruine krullen verscheen bij de voordeur. Ik zuchtte en grinnikte nog eens, maar ik greep mijn kans. Ik deed de poort open en liep er met een versnellende stap doorheen. De poort sloot ik en zwiepte mijn been weer over het zadel. Zo snel mogelijk wilde ik weg, weg van hier, weg van huis, weg...

'En toen verscheen mijn vader in de deuropening en kon ik weggaan.' Ik aaide Lita over haar hoofd en zachtjes liet ze haar hoofd zakken. Ik knipte 3x met mijn vingers en ging zitten op de grond. Ook Lita liet zich zakken en ging uitgestrekt liggen, zoals ik al vaker had gezien luisterde Lita ook naar mij. Ik ging naast haar liggen en sloot mijn ogen. Ik hoorde haar diep zuchten, ik lag heerlijk en kriebelde zachtjes over haar kolletje. Plotseling werd mijn vredige momentje verstoord...

'Ja, en toen zat ze dus naast me en keek ze me echt zo aan van, wow... Maar ja ik dacht, als Lita toch niet luistert kan ik haar net zo goed een klap geven.' Robine's tengere stemmetje galmde door het stallenblok. '***' Lois sloop zo snel mogelijk onder de voerbak en legde wat sro over haar heen. Ze hield zich muisstil. Even later kwamen de voetstappen dichterbij. 'Heyy!' Robine stond met haar neus voor de boxdeur, Lita stond als verstijft op en liet haar hoofd telerugesteld zakken. Ze bleef Lois aankijken en snoof met haar neus onder de voerbak waardoor er een lading stro van Lois afviel. 'Nee! Stop nou iriitant rotbeest!' hoorde Lois Robine zeggen. Ze stapte resoluut de stal binnen en stond met haar zweep in de aanslag. Lois verkrampte en bleef doodstil liggen. Lita deinsde een stuk naar achteren en snoof weer snel aan Lois. 'Wat! LOIS!!!!'

(Ik wilde aan jullie vragen of jullie een passende titel weten voor dit hoofdstuk. Em houd het commentaar aardig, ik heb nog nooit iets geschreven. Dit is dus de eerste keer.)

xDaphnexx

Re: Verhaallijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-13 21:35

Ik snap het niet echt

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 08:32

Dat is de bedoeling, het word namelik vervolgd ;)

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 08:39

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-13 08:42

Mijn topic kan ik niet meer wijzigen, hoe moet het nu verder dan?

Lynn_FDA

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 08:43

Leuk begin maar vind dit nog geen verhaallijn
Als ze nou was weggelopen met haar paard op weg naar.. Ect.
Zal het een verhaallijn zijnn geweeest

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-13 08:47

Viktor238 schreef:
Mijn topic kan ik niet meer wijzigen, hoe moet het nu verder dan?

Je kan een moderator een PB sturen en vragen of ze een ander stuk erbij willen zetten, zodat je wel aan de 1500 woorden komt.

Anders heb je de kans dat je verhaal gesloten word, omdat deze niet aan de regels voldoet :)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:12

Omdat het topic niet aan de regels van UK voldoet, zet ik een slotje op dit topic.