opslaan en gebruiken en dan tekoop zetten als hun eigen paarden gezien de foto van Bokt afkomen
of denk je dat facebook hyves er genoeg aan doen om oplichters aan te pakken of vind je dat eigen verantwoordelijkheid van je zelf graag jullie mening Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
of denk je dat facebook hyves er genoeg aan doen om oplichters aan te pakken of vind je dat eigen verantwoordelijkheid van je zelf graag jullie mening
Pasamba schreef:En nu mét leestekens? Ik snap er niks van.
Dyslexie dat bedoel ikchelle_dora schreef:Pasamba schreef:En nu mét leestekens? Ik snap er niks van.
Volgens mij is het de vraag of fotografen al hun foto's nu watermerken of niet.
Vanwege het voorval met de facebook pagina Trainingsstal Trust waar ineens een hoop bokt-paarden op stonden en te koop werden aangeboden et cetera, waarschijnlijk voor een paardenspelletje ofzo maar iig zonder toestemming.
Denk ik hoor :Y
TS er staat ook een fout in je poll. Tis geen NTV maar NVT xD
Femke schreef:Een watermerk op/door je foto maakt niets uit.
Mensen die graag bewerken en de foto "lenen", zijn er handig genoeg in om die even weg te werken.
Ik heb dat een paar jaar geleden eens bij wijze van demonstratie gedaan, met dikke zwart/rode letters dwars door een paard heen.
Was binnen 3 minuten bewerken helemaal niets meer van te zien.
) en omdat ik het een groot gedoe vind en bovendien erg storend. Nee hoor, niet voor mij