Via de zoekoptie wel het e.e.a. gevonden, maar mijn draadje stopte toen ik in een dood gelopen HK topic terecht kwam. Helaas...
Mijn vraag is namelijk of het mogelijk is (en ook of er iemand is die het kan / wil) om een Breyer of Schleich paard te repainten voor mij. Ik ben namelijk bezig met een maquette en daar komt ook een stalgebouw bij en nu wou ik daar héél graag 2 paardjes en een veulen? Bij hebben staan.. Nu heb ik al gezocht op internet, aangezien het ook aan de schaal 1:32 moet voldoen (en dat zijn de Breyer Stablemates) maar nu wou ik dus graag een paard dat gewoon lekker op stal uit het raampje staat te kijken en eentje die hooi/gras eet, niet die door de wei/bak rennende paarden die ik overal tegenkom. Het veulen maakt me niks uit, die mag best dartelen (word gewoon met grazende mams in de wei gezet
). Alleen nu vind ik nergens een grazend paard en eentje die gewoon beetje voor zich uit staart. 
En daar komt direct mijn probleem, het over schilderen zou mezelf ook wel lukken maar ik durf niet zo goed de houding te veranderen. Dat gaat me geheid mislukken...
Dus vandaar ook mijn vraag of iemand mij uit de brand kan helpen?Enne tips voor overige boerderijdieren (wel realistisch, niet dat speelgoed spul) zijn uiteraard ook erg welkom! Denk aan koeien, kippen, schapen, lammetjes, konijnen, honden, katten en dergelijke (uiteraard op schaal 1:32).

Alvast super bedankt!
Marinke