[FOTO] Raining

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hillady

[FOTO] Raining

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 21:53

Hello ,

Ik had laatst deze foto geschoten wat na bewerkt en ben benieuwd naar jullie mening . Ik zelf vind hem wel aardig , maar ik wil graag leren !

Deze foto is gemaakt met een nikon coolpix L810

Afbeelding

Vind het nog wel spannend maar brand los :D

Groetjes!

Anoniem

Re: [FOTO] Raining

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 21:57

Mag ik eerlijk zijn?

Ik vind het een in alle opzichten saaie plaat. Het vertelt me niks, laat niks moois of spannends zien, en ook 'technisch' is 'ie niet bijzonder.
Sorry.

Een goede foto hoeft niet altijd een heel verhaal te vertellen, maar dan moet er wel iets zijn in compositie, kleur of bewerking wat me toch boeit.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 22:02

Sonja schreef:
Mag ik eerlijk zijn?

Ik vind het een in alle opzichten saaie plaat. Het vertelt me niks, laat niks moois of spannends zien, en ook 'technisch' is 'ie niet bijzonder.
Sorry.

Een goede foto hoeft niet altijd een heel verhaal te vertellen, maar dan moet er wel iets zijn in compositie, kleur of bewerking wat me toch boeit.

Tuurlijk , het is fijn om eerlijk te zijn :) Ik ben er ook niet om het te kunnen , maar te leren :D !

Maar vind lastig hoe ik iets boeiend kan krijgen ..

Anoniem

Re: [FOTO] Raining

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-13 22:08

Misschien zoek je te hard. Iets moet denk ik (zeker voor een beginnend fotograaf) al boeiend ZIJN. Dan is het daarna kwestie van proberen hoe je dat het mooist/leukst/duidelijkst/kleurrijkst etc op de foto krijgt.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-13 22:19

Sonja schreef:
Misschien zoek je te hard. Iets moet denk ik (zeker voor een beginnend fotograaf) al boeiend ZIJN. Dan is het daarna kwestie van proberen hoe je dat het mooist/leukst/duidelijkst/kleurrijkst etc op de foto krijgt.

Bedankt ! Zal oefenen :D