[WIP]]metamorfose schilderij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

melanie_h

[WIP]]metamorfose schilderij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 20:56

Aangezien wij onze slaapkamer laatst helemaal opnieuw gerestyled hebben paste dit grote rode roos schilderij niet meer bij de kamer.
Tja wat te doen met dat ding. Weggooien, op marktplaats pleuren of zelf wat gaan prutsen.
Ik heb uiteindelijk voor het laatste gekozen en kwam van de week wat leuke houten vlindertjes en bloemetjes tegen die ik maar heb meegenomen voor mijn schilderij, wie weet kan ik er wat mee dacht ik.

Vandaag toch maar eens het doek mee naar beneden genomen en ben eens begonnen met het leggen van de bloemen en de vlinders.

Afbeelding

Er moesten takken bij vond ik, tja of schilderen of echte takken. Toen de tuin ingedoken en heb wat takken van onze treurberk afgeknipt, heb ze ontdaan van de bladeren en ben weer begonnen met het puzzelen hoe het zou moeten komen.
Daarna nog wat gepuzzeld met de vlinders. zo zou het ongeveer moeten worden dacht ikzelf :P

Afbeelding

Nu eens gaan dubben over een mooi achtergrondje :D

geerte

Re: [WIP]]metamorfose schilderij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:19

Het ziet er al erg leuk uit, hou je de vlinders en bloemen in die kleur?

NoName126

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:24

Leuk idee om er zelf wat anders van te maken! Voor leuke ideetjes kijk ik vaak op pinterest. Als ik je een tip zou mogen geven, zou ik zelf het patroon van de vlinders wat meer veranderen, zodat ze wat 'natuurlijker' wegvliegen zeg maar, nu is het erg in een patroon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 13:46

Wat leuk!! Erg origineel. :j

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 09:52

Ik zet dit topic op slot, omdat het niet aan de WIP-regels voldoet.