[FOTO] Paar shotjes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

[FOTO] Paar shotjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 20:31

Vandaag een nieuwe camera gekregen. De canon Powershot SX160 IS. 16 MP en 16 Optimaal zoom.
Het is wat ontdekken, ze zijn niet erg scherp maar kan er wel wat leuke kiekjes mee maken :) Denk dat het grotendeels ook uittesten is :) Dus mochten jullie tips hebben hoor ik dat graag!

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4. Ik kon niet kiezen welke ik beter vond eigenlijk :P Vond ze allebei wel wat hebben alhoewel 4 misschien iets aan de donkere kant is, alhoewel de lichte het weer goed maakt :')
Afbeelding

5.
Afbeelding

6. Weer zo'n foto alleen dat staat de zon centraal
Afbeelding

7. Een bloemetje in het bos :)
Afbeelding

8. Door de donkere bladeren voor en belichte bomen erachter vond ik deze persoonlijk ook leuk :j
Afbeelding

9. Deze vond ik persoonlijk het mooiste van de hele avond <3
Afbeelding

10. Persoonlijk vond ik deze foto leuk geschoten. Weliswaar met flits maar vind hem wel gaaf eigenlijk :D
Afbeelding

Ik ben geen pro met een spiegelreflex :')
Maar tips zijn altijd welkom! :D

Nayomie

Re: [FOTO] Paar shotjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 00:36

Niemand tips? :P

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 10:14

Nee, geen tips. Het lijnenspel die je in de foto's hebt (bewust of onbewust)spreken mij als kijker aan. Op de laatste foto na.
4 &5 lijken zo op elkaar en je kan niet kiezen...maar doe dat de volgende keer wel. Niet storend , maar volgens mij gaat je fototoestel bij het indrukken iets naar rechtsonder of linksonder, zodat de horizon soms een piepklein beetje scheef is. Maar ga zo door! *-:)

Nayomie

Re: [FOTO] Paar shotjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-13 11:57

Dank je wel :D Voor de lijnen heb ik vrijwel bewust gekozen :j
En ja ik denk dat het door het klikken inderdaad komt. Ben daarom ook aan het kijken voor een statief :D