Is hier interesse in? Digital Art van je paard in de Sims 3.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Captain

Is hier interesse in? Digital Art van je paard in de Sims 3.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 17:46

Beste Bokkers,

Ik vroeg me af of er interesse was in een digital art van je paard in de Sims 3.
Met behulp van vele downloads, tijd, creativiteit en photoshop is namelijk vrijwel alles mogelijk.

Is hier vraag naar en zo ja, wat zijn jullie bereid hier voor te geven?
Afhankelijk van de tijd die ik kwijt ben vind ik het wat lastig een prijsopgave te maken. Zouden jullie mij hiermee willen helpen?

De meeste tijd ben ik kwijt aan het maken van het paard. Dit kan soms zelfs wel een uur in beslag nemen.
Dan nog de juiste achtergrond creëren, het paard in de juiste positie zetten (als deze precies hetzelfde moet zijn als de foto moet ik zelf poses gaan maken wat ook weer makkelijk een half uur kan duren.)Dan nog het bewerken wat over het algemeen ook een half uurtje duurt.

Is hier überhaupt interesse in en zo ja, wat zouden jullie bereid zijn hier maximaal voor te geven?
Ik ben wel van plan voor elke opdracht een aparte prijsopgave te maken omdat bijv. een bont paard meer tijd kost dan een fries.

Ik hoor graag jullie meningen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

HoresesLover

Re: Is hier interesse in? Digital Art van je paard in de Sims 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:07

Ik zou wel graag een aantal mooie screens van mijn twee paarden willen hebben, maar ik moet het wel nog even navragen natuurlijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:14

Ik zou hier geen interesse in hebben omdat het binnen de Sims 3 vrij simpel zelf te doen is. En daarnaast vind ik ze persoonlijk niet zo mooi, een digital art vind ik pas mooi als het echt heel realistisch is.

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:20

Karell :)!
zou het willen maar heb geen eigen paard hahahaha xD

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:22

WiancaR schreef:
Ik zou hier geen interesse in hebben omdat het binnen de Sims 3 vrij simpel zelf te doen is. En daarnaast vind ik ze persoonlijk niet zo mooi, een digital art vind ik pas mooi als het echt heel realistisch is.

Dat klopt ook wel, maar een screens mooi bewerken dat is niet zo simpel! ( niet aanvallend bedoeld! ) :)

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:23

Nee als ik de voorbeelden bekijk, vind ik ze niet zo mooi 'afgewerkt'. Ik zou dus ook geen interesse hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:05

HoresesLover schreef:
[paard] schreef:

Dat klopt ook wel, maar een screens mooi bewerken dat is niet zo simpel! ( niet aanvallend bedoeld! ) :)

Heel simpel zelfs met een beetje basiskennis van Photoshop.

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 19:09

Ik vind het wel erg mooi gedaan maar zou er persoonlijk geen geld voor over hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 21:00

Maak je het in het spel zelf, op basis van wat Sims je te bieden heeft? Dan vrees ik namelijk dat ke dit niet doen mag ivm auteursrecht...

licorne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:20

Ik vind vele andere DA's die hier langskomen vele malen mooier. Het is niet afgewerkt, het lijkt of er lukraak verschillende stijlen en technieken door elkaar zijn gegooid, en bijvoorbeeld hoofdstel en zadel van die valk vind ik gewoon lelijk. Het paard kan "soms zelfs wel een uur in beslag nemen" zeg je, tsja, ieder z'n definitie, maar dan ben ik doorgaans net opgestart met een werk..... Ik zou nog even dooroefenen voor je serieuze prijsopgaves gaat maken, ik zou hier niets voor betalen.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-13 10:25

Jullie moeten je bedenken dat ik enkel de Sims gebruik he? Om iets te creëren, het bewerken in photoshop is maar een klein gedeelte ter afwerking. Het is geen echte Digital Art, het is een spel.. Is eigenlijk ook niet te vergelijken. Wil er ook niet teveel photoshop doorheen gooien aangezien dan het hele idee van je paard in een spel weg is.. Maar er is dus geen interesse.. Prima, dan weet ik dat. :D

JustMyZtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 10:33

er zijn natuurlijk mooiere da`s, maar dit is een spel, en het is super moeilijk om foto`s er van te maken. heb ik een goede camera hoek? is de pose leuk? allemaal dingen die erbij komen kijken. ( en het is dus niet zo makkelijk, want je moet ook de handigheden weten van de sims 3 )
en over de stijlen, zei creeerd hiemee misschien wel een nieuwe techniek, dus dat vind ik een beetje een slecht argument...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:10

Captain schreef:
Jullie moeten je bedenken dat ik enkel de Sims gebruik he? Om iets te creëren, het bewerken in photoshop is maar een klein gedeelte ter afwerking. Het is geen echte Digital Art, het is een spel.. Is eigenlijk ook niet te vergelijken. Wil er ook niet teveel photoshop doorheen gooien aangezien dan het hele idee van je paard in een spel weg is.. Maar er is dus geen interesse.. Prima, dan weet ik dat. :D

Ik denk dat je dan als basisontwerp uitgaat van wat de Sims je biedt en dan schend je auteursrechten.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 11:28

Ik vind het grappig bedacht en zou het best van mijn paard willen, maar ik heb hier persoonlijk geen geld voor over. Dit omdat het in korte tijd te maken is, iedereen het kan en het gewoon niet mijn smaak is. Verder denk ik dat als je dit serieus wil gaan doen je problemen met sims krijgt. Maar zoals ik al zei: origineel bedacht! :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 13:23

Irene96 schreef:
Ik denk dat je dan als basisontwerp uitgaat van wat de Sims je biedt en dan schend je auteursrechten.

Hmmm ja dat zou best wel eens een probleem kunnen zijn..
Nouja er was toch geen interesse.. _O-

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 14:53

Haha ik had wel interesse, alleen geen paard :')