[FK] Gerbiltjes, kat & konijn

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Priscilla__

[FK] Gerbiltjes, kat & konijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 19:11

Hoi,

Vandaag een aantal van m'n eigen beestje maar weer is gepest met m'n camera! Ik heb ze niet allemaal op de foto gezet wat ze had niet allemaal evenveel zin. M'n gerbils die je op de foto ziet zijn Bacardi & Bailey, kat heeft Forest en m'n lieve nijntje is Smirnoff!

Foto's zijn gemaakt met Canon 1000D met 70-200 F4 lens. Tips zijn altijd welkom maar hou het lief!

Gerbils

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kat

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Konijn

Afbeelding

Afbeelding

Eske_B

Re: [FK] Gerbiltjes, kat & konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:15

Mooie foto's!
Ook knap gedaan met je gerbils, die beesten zitten geen seconde stil.

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 19:17

Haha nee dat was echt een kwestie van goed timen := Nou deed Bacardi (de lichte) het wel beter dan Bailey. Mja ze zitten idd geen seconde stil. :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 19:27

Oh zwijmel... een fotograaf die gerbils op de foto zet! jij komt in mijn favorieten lijstje, ik heb al jaren gerbils :D Nu ben ik geen fotograaf, maar wanneer ik kiekjes neem van de gerbils valt het mij ook op dat lichtere gerbils makkelijker goed op de foto komen dan donkere gerbils (zwarten zijn een ramp... die heb ik er nooit goed op gekregen zonder hun geduld en het 'stil zitten' af te kopen met zonnebloempitjes, maar ik ben ook maar van de familiekiekjes en ik heb geen verstand van camera's hehe)

Mooie gerbils heb je, vooral de bovenste foto met Bacardi vind ik erg gaaf!

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 12:19

Dat is nog is een leuk berichtje heel erg bedankt! Ja gerbils zijn zeker een uitdaging maar vind het ook gewoon leuk om mooie foto's van m'n kleine vriendjes te hebben! :) Ik heb ook nog een zwartbonte gerbil gehad en die ging opzich ook wel goed op de foto. :P

Grass

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 14:44

Hee, wat leuk! Gerbils! Ik heb er ook 2, moet ook maar eens kijken of ik ze netjes op de foto krijg. Hoe doe jij dat? Zie dat je hier een kleedje hebt gebruik, maar zitten ze dan in een ren, zodat ze niet wegkunnen? Of maak je de foto's op de bank? Ze zijn zo snel dat ik al gauw bang zou zijn dat ze weg zouden schieten.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 19:56

Toen ik de titel las dacht ik meteen oh dat zal wel niet veel zijn, ik weet ook niet waarom hahah,
maar oh wát een mooie foto's vooral de eerste ! En wat een leuke namen hebben je dieren hahaha _/-\o_

Priscilla__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-13 20:07

@ Essy87; ik heb het kleedje op m'n (lege) bureau gelegd en ze hier overheen laten lopen. :j
@ Flicka12; Bedankt! Een positieve verassing dus haha! Ja het begon met Smirnoff en toen bleef de rest niet achter. :P Forest valt dan een beetje uit de toon met de drank namen maar hij is gered uit 't bos dusja.. :P