[FILM] My sweet prince

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nenahdm

[FILM] My sweet prince

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 19:29

Hoihoi :) ik kreeg weer eens een 'creatieve uitspatting' met iMovie, ik dacht, het moeten niet altijd tekeningen zijn van mij!
Dus bij deze wil ik jullie een filmpje delen en wil graag weten wat jullie er van vinden. De meeste beelden heb ik zelf gefilmd behalve bij diegene waarbij ikzelf spring (op het donkerbruine paardje).

Het kijkt het leukst in HD natuurlijk!

Laat een reactie achter *\o/*

Team_Sublime

Re: [FILM] My sweet prince

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:13

Leuk filmpje!

Alleen persoonlijk vind ik het mooier om alles in kleur te doen of alles z/w beide vind ik afentoe een beetje storend. Nu valt het hier nog wel mee omdat je voor zonsondergang gekozen heb :D

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 20:17

Team_Sublime schreef:
Leuk filmpje!

Alleen persoonlijk vind ik het mooier om alles in kleur te doen of alles z/w beide vind ik afentoe een beetje storend. Nu valt het hier nog wel mee omdat je voor zonsondergang gekozen heb :D

Heb het vooral gedaan omdat je alleen bij zonsondergang de kleuren mooi feller kan maken en met meer contrast, maar als je veel dingen in de achtergrond hebt op je beelden is dat al moeilijker om het dan mooi te kunnen maken :P gelijk dat vosse paardje (vic) die dan ook weer opeens in kleur is had ik niet mogen doen! Maar in het zwart wit komt het contrast mooier uit vind ik :)

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 07:26

wauw prachtig filmpje weer *\o/*

IndianRose_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 09:46

Mooi! Het nummer past er ook goed bij :)