[TEK] Mees van Cathleen Leerkotte

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

FleurSandro

[TEK] Mees van Cathleen Leerkotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 21:37

Hallo bokkers *\o/*

Ik heb voor het eerst eens gefilmd hoe ik alles teken :P ik zag het op youtube voorbij schieten en dacht "dat wil ik ook wel eens proberen" na lang puzzelen heb ik een manier gevonden hoe ik het kon gaan filmen :) camera erbij gepakt en ja hoor leeg... :o telefoon erbij gepakt die filmde niet langer dan een half uur :\ want het geheugen zat vol.... veel spelletjes en foto's verwijderd en ik kon beginnen :)
genoeg gezegd!

de tekening "Mees van Cathleen Leerkotte"
Afbeelding

de foto
Afbeelding

(Ik heb de filmpjes in 3 delen opgedeeld anders werd het wel een heeeel lang filmpje)
de filmpjes:

deel 3 komt er zo snel mogelijk aan alleen de pc en het uploaden werkt totaal niet mee!

(voor meer tekeningen kan je kijken op http://www.facebook.com/fleurspaardentekeningen)

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 23:06

deel 3 is ook klaar met uploaden!

Odette_

Re: [TEK] Mees van Cathleen Leerkotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 09:45

Ziet er goed uit! De vorm van het koppie klopt alleen niet helemaal naar mijn idee, misschien iets te spits/lang naar rechts getekend, weet het niet zo goed uit te leggen.
De schaduwen onder het hoofdstel heb je mooi gedaan, daar zit mooie diepte in! :j

Mag ik vragen hoe jij je camera/mobieltje heb bevestigd om dit zo te filmen? :P

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 14:09

Odette_ schreef:
Ziet er goed uit! De vorm van het koppie klopt alleen niet helemaal naar mijn idee, misschien iets te spits/lang naar rechts getekend, weet het niet zo goed uit te leggen.
De schaduwen onder het hoofdstel heb je mooi gedaan, daar zit mooie diepte in! :j

Mag ik vragen hoe jij je camera/mobieltje heb bevestigd om dit zo te filmen? :P

op de scan lijkt het hoofd ook wat te lang maar als je naar het filmpje kijkt valt het wel mee :)
hoe ik het vast hebt gemaakt: mijn bed is 2 meter hoog me daaronder mijn bureau en er hangt dus boven mijn bureau een plank en daar m'n mobiel opgelegd samen met een paar boeken zodat hij niet valt :P

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:19

ziet er leuk uit! maar idd alleen de verhoudingen zijn niet helemaal precies, mischien met raster tekenen een keer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 14:27

Ziet er zeker goed uit , met wat voor kleurpotloden heb je deze gemaakt ?
Ik heb wel wat tips : de verhoudingen kloppen niet helemaal, het hoofd is naar mijn idee een beetje te lang( maar niet storend ) en het lijkt alsof hij een kleine overbeet heeft, voor de rest is hij wel heel goed gelukt :j

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-13 14:29

ik teken met polyclour potloden (ben aan het sparen voor pastel wordt gek van deze potloden)

idsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-13 20:50

pastels is een vak apart, ik ben er net mee gestopt :P