[VER] De zwarte wilde hengst Black Beauty

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

[VER] De zwarte wilde hengst Black Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 23:50

Ik ben zojuist aan de opruiming van mijn kamer en kasten begonnen (ja midden in de nacht :') ) En ik kwam een zelfgeschreven verhaal tegen van toen ik vermoedelijk een jaar of 10 was (opruimen duurt héél lang omdat ik steeds dit soort dingen tegen kom haha) Afijn, ik kwam echt niet meer bij en wou het verhaal graag met jullie delen (ik typ het precies zo over als ik het toen geschreven heb, vandaar de fouten en maffe alinea's haha).

Citaat:
De zwarte wilde hengst Black Beauty:

Op een dag in Tornwol lag er een kreunende merry in de stal de mensen die er bij stonden wisten niet waarom.

De merry was ook dikker geworden en ze at bijna niks.

Zo was het al een paar dagen, een meisje waar van het paard was was heel ongelukkig.

Het meisje (Maartje genaamd) was in de stal haar paard Sonja aan het strelen, ze had de veearts al gebeld.

Toen de veearts er was luisterde hij eerst naar haar hart, toen hij daar naar geluisterd had zij hij ik hoor dubbel geklop ik denk dat ze gaat bevallen.

En toen zei Maartje dus we krijgen een veulentje ja zei hij.

Jippie jippie jippie we krijgen een veulentje!
En toen zij de veearts en het zal precies geboren worden over zeventien dagen en drie uur en achttien minuten en drieëndertig seconde.

Zeventien dagen en drie uur, achttien minuten en drieëndertig seconde later: zei Maartje moeder vader Bart Sonja gaat bevallen!

Ik snap werkelijk waar niet hoe ik op de titel kom haha... Ik had wel een goede dierenarts, man hij heeft precies op de seconde correct gezegd wanneer paardlief ging bevallen! mijn 'merrY' :')

Misschien is het trouwens voor jullie niet zo grappig als voor mij :+ aangezien ik het zelf geschreven heb :P

Animal

Re: [VER] De zwarte wilde hengst Black Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 23:57

Leuk is dat altijd, die oude verhalen!

Kan het niet zo zijn dat het verhaal gewoon nog niet af is, en dat Black Beauty de vader van het veulen is?
Of juist dat er een zwart hengstje geboren gaat worden?

Eigenlijk ben ik heel benieuwd naar de afloop van het verhaal :')

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 23:58

Ik weet het niet, ik heb 1 geheel volgeschreven a 4 (een héél groot lettertype :') ) Mocht ik nog een pagina vinden dan post ik die ook nog wel. Maar vrees dat het een cliffhanger blijft :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 00:07

Ik zeg verder schrijven! Haha :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 07:38

ooh ik heb ook nog zo'n verhaal, mét tekeningen erbij over een dolfijn die uit de zee gevangen werd en in dolfinarium gezet werd, maar hij deed zn best niet en dat vond het publiek niet leuk en toen werd hij weer herenigd met zn vriendin dolfijn :') :+