[FOTO] 'Het gouden uurtje

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Floepie86

[FOTO] 'Het gouden uurtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 12:23

Al een tijd lang wilde ik iemand met gitaar vastleggen in een silhouet.
Moeilijk dan gedacht, maar ik ben erg tevreden met het resultaat :)
Dit wil ik zeker vaker gaan doen, wat een prachtig licht!

-

Afbeelding

De streep is van het vliegtuig, vond het wel meer sfeer geven
Afbeelding

Tips zijn zeer welkom!

hannah41

Re: [FOTO] 'Het gouden uurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 13:45

Mooi! Wat ik wel jammer vind is dat zijn benen er niet opstaan en dat hij wat ongemakkelijk lijkt te staan. Ik vraag me ook af wat die sprieten aan het uiteinde van de gitaar zijn. :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:28

Mooi hoor. Mij stoort het niet zo dat z'n benen er niet helemaal opstaan. Wel vind ik de eerste het mooist.
Die sprieten zijn de uiteinden van de snaren. Viel mij ook al op, maar ik vond het wel iets toevoegen aan de foto. Wel tof aan de tweede foto is het vliegtuig op de achtergrond.

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 14:35

mbkaatje schreef:
Mooi hoor. Mij stoort het niet zo dat z'n benen er niet helemaal opstaan. Wel vind ik de eerste het mooist.
Die sprieten zijn de uiteinden van de snaren. Viel mij ook al op, maar ik vond het wel iets toevoegen aan de foto. Wel tof aan de tweede foto is het vliegtuig op de achtergrond.

Zijn inderdaad de uiteinden van de snaren. Wilde het er toch op laten staan om de foto zo natuurlijk mogelijk te laten zien.
Het hoort nou eenmaal bij de gitaar :)

Dank jullie wel.

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 15:47

hazira schreef:
mbkaatje schreef:

Zijn inderdaad de uiteinden van de snaren. Wilde het er toch op laten staan om de foto zo natuurlijk mogelijk te laten zien.
Het hoort nou eenmaal bij de gitaar :)

Dank jullie wel.

Ziet er netjes uit, maar die uiteinden horen natuurlijk niet per se bij de gitaar, je kan ze ook netjes afknippen ;)

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 21:07

ik vind het hele mooie foto's, alleen de snaren zijn voor mij wel iets dat het minder maakt.
Dat vind ik in het echt ook bij gitaren, snaren die uitsteken zijn gewoon niet mooi/fijn (;

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-13 23:14

Nooor_ schreef:
ik vind het hele mooie foto's, alleen de snaren zijn voor mij wel iets dat het minder maakt.
Dat vind ik in het echt ook bij gitaren, snaren die uitsteken zijn gewoon niet mooi/fijn (;

Eerst zag ik het niet zitten. (Vriend heeft hem net opnieuw gesnaard).
Maar achteraf vind ik het wel wat hebben.

Dank voor jullie antwoorden :)