[FOTO] Dagje waterleiding duinen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

o0horsey0o

[FOTO] Dagje waterleiding duinen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-13 14:38

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag ben ik samen met een vriendin en onze camera's op pad geweest naar de Amsterdamse waterleidingduinen.
We wilde hier een tijdje geleden al heen, maar toen zat het weer niet mee of kon 1 van ons niet.
Aangezien we nu beide vakantie hebben en het heerlijk weer was hebben we er meteen een leuk dagje van gemaakt.
Eerst lekker gefietst en de hele middag in de duinen rondgelopen en natuurlijk heel veel foto's gemaakt. :)

We waren nog geen minuut binnen of we kwamen al herten tegen. Dus meteen maar de camera erbij gepakt en wat foto's geschoten.

Afbeelding

Helaas kwamen er mensen aan, dus gingen de herten er weer vandoor.
Afbeelding

Even later kwamen we er nog eentje tegen. Hier zijn we ook even gestopt om wat vlinders op de foto te zetten.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Toen kwamen we op een stukje aan waar normaal gesproken veel mensen te vinden zijn, omdat daar vosjes zitten.
Wij konden in eerste instantie geen vosjes vinden, maar uiteindelijk zijn we er toch nog 1tje tegen gekomen die graag model wilde staan. *\o/*
Afbeelding

En van model staan wordt je natuurlijk heel erg moe, dus hij was er lekker bij gaan liggen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Omdat de vossen daar volgens mij vaak gevoerd worden zijn ze best wel tam en kon je dus aardig dichtbij ze komen.
Afbeelding
Afbeelding

Verder zijn we nog een aantal herten, een reetje en een reiger tegengekomen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laten jullie een berichtje achter?
Tips en opbouwend commentaar zijn welkom,

Groetjes Shannon

xSCWx

Re: [FOTO] Dagje waterleiding duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 14:42

Leuke foto's alleen jammer dat de laatste zo donker zijn. De 1e is mooi helder.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 08:41

Leuke foto's! Ben er gistermiddag nog geweest, super mooi gebied inderdaad. Waar zitten die vossen eigenlijk?

o0horsey0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 14:30

Loiz schreef:
Leuke foto's! Ben er gistermiddag nog geweest, super mooi gebied inderdaad. Waar zitten die vossen eigenlijk?

Het is echt een prachtig gebied.

Het was voor mij de eerste keer dat ik er geweest was. Maar als je binnen komt en je volgt het hoofdpad moet je de eerste rechts en als je later weer bij een splitsing komt ga je naar links. En verder loop je alsmaar rechtdoor richting het strand. Als het goed is kom je dan ook een soort huisje tegen waar je kan zitten en er staat een bordje dat je de vossen niet mag voeren.

Ik hoop dat je het zo een beetje snapt. :P Zal de volgende keer wat beter opletten hoe je er komt.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 14:38

En welke ingang heb je dan genomen? :+

o0horsey0o

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-13 18:14

Loiz schreef:
En welke ingang heb je dan genomen? :+

De ingang bij Panneland. Was even vergeten dat je meerdere ingangen hebt. :P