[FOTO] Stukje bruiloft

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Kaula

[FOTO] Stukje bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 12:35

Een tijd geleden een bruiloft mogen fotografen, wegens nogal budgettaire tegenvallers van het bruidspaar :(:).
Helaas dus geen professionele fotografie, maar hopelijk evengoed leuke kiekjes voor een mooie herinnering.

Wel lijkt het me leuk om tips te ontvangen, wie weet wie ik er nog eens uit de brand mee kan helpen.
Ik heb in ieder geval alweer een hoop verbeterpunten kunnen ontdekken, fijn leermomentje :).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 15:00

Ik vind ze erg goed gelukt! Ik krijg er een jaren '50 gevoel bij :D
Ze blijven ook interessant om naar te kijken, juist omdat het anders is dan anders, en dat bedoel ik positief :D
Ik 'mis' een beetje de foto's van het paar samen (met duidelijkere details van de jurk etc.)

Nogmaals mijn complimenten :j

LisavanLisa

Re: [FOTO] Stukje bruiloft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 15:08

supergave foto's
echt gaaf gedaan!
wat lisanne al zei, heb je geen foto's van het paar samen van dichtbij gemaakt?

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 15:42

lisanne87 schreef:
Ik vind ze erg goed gelukt! Ik krijg er een jaren '50 gevoel bij :D

Inderdaad, gave bewerkingen zo.
Vind ze wel wat donker, ze hadden van mij iets lichter gemogen.

Kaula

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-13 18:03

Bedankt!

Lisanne87, uiteraard heb ik meer foto's genomen, maar het leek mij zoveel worden voor op Bokt.

Goof, ben ik helemaal met je eens, vind ik zelf ook jammer. Vond het moeilijk om met deze lichtval te werken, zon brak net door en gaf hier en daar een schittering, maar de rest bleef erg donker. Vandaar ook dat je ziet dat de auto (bijna) overbelicht is en de rest erg donker.

lisanne87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 19:11

Kaula schreef:
Lisanne87, uiteraard heb ik meer foto's genomen, maar het leek mij zoveel worden voor op Bokt.

Nee joh! Ik zou graag meer willen zien :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 23:08

Wauw!
Ja, je kan zeggen dat ze wat donker zijn, maar ik vind ze ook wel erg bijzonder.

Vooral foto 3 vind ik erg gaaf. Hoe zij omkijkt en poseert terwijl hij verder zijn gang gaat. De bewerking daar geeft ook de perfecte sfeer!
Ergens "stoor" ik me wel aan het stukje auto dat mist, maar na 2 keer kijken vond ik ook dat wel iets hebben.

Foto 5 vind ik ook leuk gedaan! Misschien dat ik hem nog mooier had gevonden als de scherpstelling op haar was. Zou je kunnen proberen op de plek zelf, hij scherp zij niet en andersom. Dan kan je achteraf nog kiezen.
Maar misschien heb je dat ook wel gedaan, zoals je al zei; je hebt meer foto's ;)

Al met al ziet het ernaar uit dat je zeker wel geslaagd bent om een mooie herinnering te maken :j

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 20:35

Lekker sfeertje gevangen! :) Ik sluit me aan bij wat al eerder gezegd is: huidtinten vind ik soms wat te donker worden. Maar dat is inderdaad soms lastig kiezen als je heel fel licht heb.