[FOTO] Rome 2013

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ColourFocus

[FOTO] Rome 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 21:01

Hallo allemaal,

Ik ben vorige week een aantal dagen in Rome geweest, en uiteraard wat plaatjes geschoten
Ben benieuwd wat jullie mening is, ook kwa kleur van de foto's van het Colosseum.
Er is veel ruis in de foto's hier ben ik me eigen ook bewust van, maar de mogelijkheid was er niet om mijn statief mee te nemen.
achteraf veel spijt van.

Door de drukte in Rome was het ook erg moeilijk om geen mensen op de foto te hebben.
De foto's zijn geschoten met een Canon EOS 60d en mijn kitlensje

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ColourFocus op 13-07-13 21:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 21:05

Mooie platen, maar wát een irritant copyright er doorheen. Even een regeltje tussen elke foto kijkt trouwens ook heel veel fijner.

Ik vind die met de kleuren van het Colloseum heel mooi trouwens, hoewel ik wel vind dat de sfeer van de realiteit van het gebouw imo mooier is.

ColourFocus

Re: [FOTO] Rome 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 21:07

Ja ik weet het, sorry van het logo er door heen, ze komen van mijn FB af.
Normaal heb ik een ander klein logo in de hoek. Ik heb ooit ergens gelezen dat als je je foto's op Facebook plaatst ze toch op een of andere manier kunnen gebruiken

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 21:51

Flugell schreef:
Ja ik weet het, sorry van het logo er door heen, ze komen van mijn FB af.
Normaal heb ik een ander klein logo in de hoek. Ik heb ooit ergens gelezen dat als je je foto's op Facebook plaatst ze toch op een of andere manier kunnen gebruiken

Dat gebeurt helaas niet via Facebook. Slim van je om het te doen. Mij irriteert het niet heel veel.

De derde plaat is prachtig! _/-\o_ Heel mooi met het licht en de blauwe lucht. Top foto!

De rest doet mij niet zoveel, komt ook doordat ik niks met kerken heb :)