Dit is de allereerste die ik maakte en met het resultaat ben ik erg blij. Hopelijk blijft dat zo.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz
Valerieex schreef:Ojajoh schreef:uhmmm. ja ik zou zeggen , zoek eens wat interessante dingen op....
Nou nou! Als je je camera binnenkrijgt dan denk je natuurlijk hop de tuin in en iets vinden om mooi te fotograferen! Zou ik zeggen dus dat zal wel komen!

Ojajoh schreef:Ojajoh schreef:uhmmm. ja ik zou zeggen , zoek eens wat interessante dingen op....
Nou nou! Als je je camera binnenkrijgt dan denk je natuurlijk hop de tuin in en iets vinden om mooi te fotograferen! Zou ik zeggen dus dat zal wel komen!

[/quote]
Kan heel interessant zijn
Dus nog maar een foto,en graag zou ik horen van jullie hoe jullie deze vinden en wat ik er nog aan kan veranderen.
binky schreef:De aardbei was het eerste wat ik tegen kwam zonder dat ik ook maar wist hoe de camera stond,ik had me nog niet verdiept in iso en hij stond op automatisch. Deze foto's zijn gemaakt nadat ik hem op p had gezet en buiten een veel mindere hoge iso waarde {heet dat zo?} gebruikte. En ja jullie hebben gelijk zo veel meer kleur en diepte er in! Maar voor een beginner vind ik dat ik nietslecht bezig benDus nog maar een foto,en graag zou ik horen van jullie hoe jullie deze vinden en wat ik er nog aan kan veranderen.
[ Afbeelding ]
Niet meteen zo negatief
)