[DIGI] Catch a star

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mews

[DIGI] Catch a star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 13:24

Ik wilde graag de tekening laten zien die ik zojuist heb afgemaakt, het is een digitale tekening op poster-formaat, gemaakt in photoshop cs 5. :) Gezien hij op erg groot formaat is gemaakt komt hij op 800 x 600 niet helemaal tot zijn recht, maar als je op de tekening klikt krijg je een ietwat grotere verkleining te zien. :D

Afbeelding

Ik heb ook nog een paar details uitgeknipt (ook nog iets verkleind):

Afbeelding

Afbeelding

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden. Opbouwende kritiek is ook welkom. :)
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 12-07-13 19:40, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: [digi] -> [DIGI]

Papegara

Re: [digi] Unicorn, catch a star for me

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:26

Erg leuk gedaan, stoor me alleen een beetje aan de maan, niet heel erg 'rond'. maar dat kan ook echt aan mij liggen. Verder heel leuk en mooi, ook de kleuren!

CharlesZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:39

Je eenhoorn heeft volgens mij geen hoorn
(of het hoort zo kan ook :+ )

shiroihebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:44

De maan vind ik een beetje vlak, maar het kan ook je bedoeling zijn geweest natuurlijk. Kan me voorstellen dat het paard dan een beetje weg valt. Mooi gebruik gemaakt van het licht van de maan (mijn natuurkunde leraar zou me hier voor uit het raam gooien, de maan geeft geen licht _O-)

vanLotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:46

prachtig!!

ik vind het dier een beetje een mix van een (chinese) draak & een paard....erg tof. De unicorn zie ik ook niet helemaal, maar ik vind het een prachtig plaatje!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 13:55

Papegara, dat kan kloppen, heb hem niet met een cirkeltool gemaakt o.i.d. :)

CharlesZ: Hihi, dat klopt, scherp gezien. :D Ik heb hem bewust weggelaten, omdat het idee van de tekening iets is met een sprankje hoop in een moeilijke tijd. :) Ik twijfelde nog of ik hem er bij zou tekenen, maar ik had niet het idee dat het veel zou toevoegen, behalve dat het het dier wat meer eenhoorn zou maken. :D

Riraito: Bedankt! Is dat zo ja? Hoe komt het dan dat je met volle maan alles beter ziet? Nooit geweten dat de maan geen licht geeft, zo leer je elke dag weer wat. _O-

vanLotje, bedankt. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:57

Ik vind het idee mooi, maar ik mis de hoorn en ik vind de ribben zo 'wolf-achtig', beetje eng...

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-13 14:08

Sonja, bedankt :)

Ik heb de titel iets aangepast en hem 'Catch a star' genoemd gezien de verwarring en niet-helemaal-eenhoorn-zijn van het dier :)

Astrid_Brann

Re: [digi] Catch a star

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 14:19

Wat gaaf! Vind het 'dream-like', erg mooi gedaan! Vind het totaal plaatje erg goed gedaan, maar de kleine details springen er ook erg mooi uit.

De maan weerkaatst het ligt van de zon. Zodra het volle maan is schijnt de zon op de hele maan. Anders beschijnt de zon kleine stukken van de maan B-)