[FOTO] Portretten incl blackfoto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

[FOTO] Portretten incl blackfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 08:10

Hallo!

Ik heb een aantal foto's waar ik graag tips en opbouwend commentaar op wil :))

Allereerst een blackfoto. Ik vind zelf het paard wel leuk kijken, alleen ik vind het erg jammer dat ie toch erg donker weg kijkt.
Afbeelding

Dit vind ik op zich wel een leuke plaat. Paard kijkt niet vol in de camera met de oren naar voren, maar het spreekt mij wel aan.
Afbeelding

Ik ben benieuwd en hoop op opbouwend commentaar, anders heb ik er niks aan.

Oja, m'n naam staat groot door de afbeelding heen. Heb alweer meegemaakt dat m'n naam zo van de foto afgeknipt werd.. Ik heb het zo min mogelijk storend geprobeerd :D
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 10-07-13 09:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 08:45

Ik vind het allebei leuke platen, alleen vind ik het jammer dat je het paardenhoofd echt precies centraal geplaatst hebt. Daardoor heb je bij allebei de foto's links een hele ruimte niets en wordt de foto voor mij minder mooi. Zoiets zou ik de foto bijvoorbeeld al mooier vinden, misschien net iets te krap weer, maar toch al speelser:
Afbeelding
Het paardenhoofd staat nu nét een stukje links van het centrum en je hebt minder achtergrond erbij zitten waar je aandacht naar kan trekken.

Cadaz

Re: [FOTO] Portretten incl blackfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 08:49

Ik zie het dan het liefst daar nog tussenin, ik vind die hierboven weer veelste krap bij gesneden.

Cioccolato

Re: [FOTO] Portretten incl blackfoto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-13 11:59

Dank jullie wel! Ik snap denk ik jullie punt wel. Als ik zelf nog een keer ga kijken vind ik bij beide de bovenkant teveel. Aan de zijkanten stoor ik me persoonlijk dan niet. Anders is het zo krap..
Ik zal er op gaan letten!