Moet nog heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel aan gedaan worden, en hopelijk komt het goed, maar op heden ziet het er nog knap bizar uit...

Dusja... heeeeeeeeeeeeeeeeelp!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Moet nog heeeeeeeeeel veeeeeeeeeeel aan gedaan worden, en hopelijk komt het goed, maar op heden ziet het er nog knap bizar uit...

Ben benieuwd!
Zulk werk van je zie ik graag. Ik ben benieuwd wat voor kunstwerk je hier van gaat maken.
LIKE IT!

Lastige deze...
UMayDream schreef:Gaaaaf![]()
Ik vind alleen de neus/voorhoofd niet helemaal kloppen, wat te bol en te smal aflopend naar mijn smaak, het oog had van mij ook wat anders gepositioneerd mogen worden (weet niet precies hoe, maar voor mijn gevoel staat 'ie nu niet helemaal goed, misschien dat hij wat lager/ronder zou moeten, en misschien wat donkerder)
Ik ben heel benieuwd naar je eindresultaat!!
HorseyDude schreef:UMayDream schreef:Gaaaaf![]()
Ik vind alleen de neus/voorhoofd niet helemaal kloppen, wat te bol en te smal aflopend naar mijn smaak, het oog had van mij ook wat anders gepositioneerd mogen worden (weet niet precies hoe, maar voor mijn gevoel staat 'ie nu niet helemaal goed, misschien dat hij wat lager/ronder zou moeten, en misschien wat donkerder)
Ik ben heel benieuwd naar je eindresultaat!!
Een ander gaat 'm voor mij perfectioneren, iemand die dat heeeeeel goed kan... Zoals meer schaduwen erin verwerken en zo, wou hij voor mij doen...