[SCH]Na een lange tijd...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Amber27

[SCH]Na een lange tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 22:04

... weer eens gaan schilderen! Vanmiddag verveelde ik me en toevallig had ik nog een doek staan, dus lekker begonnen. Er is iets uitgekomen wat ik persoonlijk heel leuk vind. Of ik al klaar ben? Waarschijnlijk niet, maar voorlopig blijft het even zo :)
Ik vind het leuk om te variëren in structuren. In de achtergrond zit onder andere zand verwerkt en ik heb met een doekje 'afgedepd' (weet ik het hoe je dat schrijft), zodat je een beetje reliëf krijgt.
Het is ongeveer 40x60cm. Weet niet precies, maar niet zo heel groot. Ik heb alleen maar grote kwasten gebruikt en acrylverf van de action :P
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Afbeelding
Afbeelding

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Re: [SCH]Na een lange tijd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 22:06

Ik vind hem erg leuk! :D

Alleen had de linkerkant wat mij betreft iets 'toelaatbaarder' gemogen. Het is nu een beetje alsof het schilderij bij de neus van het paard stopt en daar een nieuw schilderij begint. Een beetje warrig uitgelegd, ik hoop dat je me snapt :p

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:04

Ik heb niet zoveel verstand hiervan, haha maar ik vind hem super leuk :j

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 12:33

Vrolijk paard temidden van lekker veel kleur, ik vind 'm erg leuk :) Ik heb wel hetzelfde gevoel als nadja15 alleen is het bij mij juist de rechterbovenhoek die ik er niet bij vind passen ;)