Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik vind het echt goed!! Alle tips die in mij opkwamen zijn al gegeven...

LauraMc schreef:Het begint leuk, een beetje als zo'n Penny-boekje. Het gaat echter wel erg snel allemaal.
Dit moet je niet gemeen opvatten, maar als je dyslectisch bent, is het dan wel verstandig om een verhaal te schrijven? Ik kan ook niet zingen en ga ook geen album opnemen..
leuk verhaal! mie123gie schreef:LauraMc schreef:Het begint leuk, een beetje als zo'n Penny-boekje. Het gaat echter wel erg snel allemaal.
Dit moet je niet gemeen opvatten, maar als je dyslectisch bent, is het dan wel verstandig om een verhaal te schrijven? Ik kan ook niet zingen en ga ook geen album opnemen..
ja het is juist verstandig hier mee verbeter ik mijn schrijf vaardigheid!
Vooral mee doorgaan dan!
LauraMc schreef:Het begint leuk, een beetje als zo'n Penny-boekje. Het gaat echter wel erg snel allemaal.
LauraMc schreef:Dit moet je niet gemeen opvatten, maar als je dyslectisch bent, is het dan wel verstandig om een verhaal te schrijven? Ik kan ook niet zingen en ga ook geen album opnemen..