[FK] Welke mobiel?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

quintyxoxo

[FK] Welke mobiel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 22:01

Ik ben op zoek naar een goede touchscreen mobiel, maar ik wil daar graag goede paarden-actie foto's mee kunnen maken. Zouden jullie 1 of 2 paarden-actiefoto's willen plaatsen en daarbij vermelden met welke telefoon ze zijn vastgelegd?

Anoniem

Re: [FK] Welke mobiel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 00:11

Ik weet het niet, maar ik kan instagram zeker als geweldig nabewerkingsprogramma adviseren! :j

xStephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 00:13

Allereerst hoort dit hier niet, en ten tweede is Instagram niet geschikt om professionele foto's mee na te bewerken :)
Edit: Hier kan je waarschijnlijk ook wel het een en ander vinden [HTT] Topic telefoonkeuze

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 00:15

xStephanie schreef:
Allereerst hoort dit hier niet, en ten tweede is Instagram niet geschikt om professionele foto's mee na te bewerken :)
Edit: Hier kan je waarschijnlijk ook wel het een en ander vinden [HTT] Topic telefoonkeuze

Nee maar een telefoon ook niet :') Instagram is een goede telefoonfotoapp

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 00:26

xStephanie schreef:

Als je professionele foto's wilt maken, dan ga je niet lopen schieten met je mobiele telefoon lijkt mij :=

Mijn lg optimus 2x maakt best redelijke foto's van beweging, maar die zal waarschijnlijk al lang uit de handel zijn.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 06:49

xStephanie schreef:

Je kunt voor jouw vraag bij het bovenstaande topic terecht. :) Daarom een slotje.