[FOTO] ochtendgymnastiek voor de hommels!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Buffelduke

[FOTO] ochtendgymnastiek voor de hommels!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 11:18

Hallo iedereen,

Dit is voor het eerst dat ik hier een topic open. Fotograferen is een grote hobby van mij. Ik ben druk aan het sparen voor een echte spiegelreflex maar met mijn bijna-spiegelreflex kom ik toch al een flink eind vind ikzelf. Ik fotografeer jaarlijks de bijtjes/hommels als onze boom weer in bloei staat. Hieruit komen (vind ikzelf) altijd hele mooie plaatjes.

Kijk en geniet van deze hommels die wel van een potje ochtendgymnastiek houden!

1. We beginnen easy. Gewoon het gebruikelijke rek en strek werk.
Afbeelding

2. Dan gaan we opdrukken. 1 en 2 en ...
Afbeelding

3. De buikspieren moeten ook even losgemaakt worden. Gooi die staart naar de borst jongens!
Afbeelding

4. Die koprol zit er wel goed in.
Afbeelding

5. Koffiepauze, ze zijn nogal veeleisend...
Afbeelding

6. We beginnen gelijk met het zware werk: Kom op hommels, die schoolslag kan beter!
Afbeelding

7. Ze zijn veruit toch wel het beste in de split, ik voel een nieuwe Epke Zonderland opkomen.
Afbeelding

8. De coach is tevreden, het is genoeg geweest voor vandaag.
Afbeelding

9. En de hommels? Die hijgen nog even lekker uit.
Afbeelding

Hopelijk hebben jullie genoten van deze vroege vogels (hommels en bijtjes) en tot de volgende keer :evaw:
Laatst bijgewerkt door Buffelduke op 17-06-13 11:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Diaz

Re: [FOTO] ochtendgymnastiek voor de bijtjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:19

Het zijn hommels ;)

Goof

Re: [FOTO] ochtendgymnastiek voor de bijtjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 11:21

Ik vind eigenlijk dat de nadruk nogal ligt op de bloemen, de hommels zijn niet nadrukkelijk aanwezig.
Probeer eens meer op de hommel te focussen en die scherper en dichterbij te krijgen zodat die echt het onderwerp worden.

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 11:22

Diaz schreef:
Het zijn hommels ;)

o haha. Ik zal het aanpassen. Er zitten namelijk bijen en hommels in de boom ;) Was ik even in de war :o

Buffelduke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 11:25

Goof schreef:
Ik vind eigenlijk dat de nadruk nogal ligt op de bloemen, de hommels zijn niet nadrukkelijk aanwezig.
Probeer eens meer op de hommel te focussen en die scherper en dichterbij te krijgen zodat die echt het onderwerp worden.

Bedankt voor de tip! Ik heb inderdaad nogal wat moeite gehad vanochtend om ze echt scherp te krijgen. Vaak is het te dichtbij en stelt de camera scherp op de planten erachter bijvoorbeeld.