[FOTO] Wat nieuw werk met mijn nieuwe lens.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Calice

[FOTO] Wat nieuw werk met mijn nieuwe lens.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-13 10:47

Een maand geleden heb ik een canon 55-250 mm lens aangeschaft. Voorheen gebruikte ik Tamron lenzen maar wou al een langere tijd een Canon lens voor bij mijn Canon 600D.
De afgelopen maand heb ik al uitgebreid met mijn nieuwe "combinatie" gefotografeerd en moet zeggen dat ik er echt heel blij mee ben :D .
Tips en commentaar zijn natuurlijk van harte welkom.

[1]
Afbeelding

[2]
Afbeelding

[3]
Afbeelding

[4]
Afbeelding

[5]
Afbeelding

LoveLita

Re: [FOTO] Wat nieuw werk met mijn nieuwe lens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 12:21

Mooie foto's met een fijne set, ik heb hem ook :)
Jammer dat op foto 2 de horizon niet recht is en op foto 3 vind ik je compositie en uitsnede niet helemaal mooi... Te veel afleiding rondom het oog naar mijn idee en de bles is iets overbelicht volgens mij.

Vind foto 1 een erg leuke pose. Mooi hoe dat kindje zo naar de lichtbron kijkt.

Yanne_RP

Re: [FOTO] Wat nieuw werk met mijn nieuwe lens.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 06:39

Mooie foto's! Inderdaad is foto 1 erg leuk :j

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 07:36

Bedankt voor jullie reacties en tips :) , gisteren heb ik even wat andere paarden op de foto gezet en wou er hier ook nog een paar van delen :) .

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 07:48

Canon zal blij zijn met je reclame! :D
Deze foto's die je gemaakt hebt, waren m.i. net zo geworden, als je ze met een Tamron lens had gemaakt.
Dezelfde foto's, maar met 2 verschillende lenzen was wat lens vergelijking betreft, wat objectiever geweest. :)

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 16:02

@Ersina: Het gaat hier toch ook helemaal niet om de lens volgensmij? TS heeft 'n nieuwe lens gekocht en wil gewoon foto's laten zien, net als ieder ander die foto's laat zien, niet om de lens te promoten ofzo (hoewel het wel een erg fijne lens is, ik heb 'm ook :D ). Of mis ik iets?

Vind iig de eerste foto in je eerste post erg leuk! Toffe compositie, die boeit echt :) Van de paardenfoto's vind ik van de eerste de compositie niet helemaal lekker, iets ruimer was wellicht fijner geweest imo. Wel lekker scherp. De laatste vind ik ook erg leuk gedaan! De tweede is gewoon netjes en van de derde heb ik het idee dat ik wat scherpte mis? Maar dan kan aan mij/m'n beeldscherm liggen :)