[FOTO] FotoMeeting Castricum

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Boortjuh

[FOTO] FotoMeeting Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-13 08:18

Ik werd gevraagd of ik een wilde gaan naar een fotomeeting in Castricum. Ik dacht goh wat gaaf. Nooit geweest. Ik wil best mee. leuk foto's maken leren en kijken van andere. Helaas zat het weer niet mee.
Maar hierbij een paar shotjes.
By the way serieus opbouwend kritiek is goed afzeiken niet. Dit is namelijk de eerste keer dat ik foto's van paarden zo heb gemaakt en heb bewerkt. Ik ben pas begonnen met een simpele camera een Nikon D3100. prima camera. helaas zijn niet alle shotjes even scherp maar daar werk ik aan.
Ik ben nog oefenen en voor de eerste keer vind ik het niet gek gedaan. Heb jij een paardje en mag ik die ook als model gebruiken stuur mij dan een pm ik wil er graag mee aan de slag :-)

Miralda
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Silvester
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ehnlay
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gragor
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 10-06-13 08:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.

Sani

Re: [FOTO] FotoMeeting Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-13 19:52

Ik wil je in elk geval adviseren je foto's via een andere site up te loaden ( bv google zelf, tinypic of imageshack). Mijnalbum zorgt voor een enorm kwaliteitsverlies.
De eerste van Ehnlay vind ik erg mooi, mooie uitsnede, mooi licht.
Let op positie van je object in de foto en let op de helderheid en donkere vlakken. Donkere paarden zijn erg moeilijk te fotograferen. :)

Boortjuh

Re: [FOTO] FotoMeeting Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-13 10:12

Ja ik heb nu een nikon upload programma special voor raw bestanden eerst deed ik JPG waardoor het veel minder scherp was maar ach het was de eerste keer thnx voor je feedback