Afgelopen weekend heb ik op een paardenevenement gefilmd. Veel verschillende locaties, veel verschillende shots en vooral heel erg nieuw!
Het filmen an sich is me erg goed bevallen, maaaaaaar nu blijft het editen nog over.. Filmpjes bijknippen, mijn nog niet zo vaste hand corrigeren, geluiden wegfilteren enz enz. Ik wil een gave compilatie van het weekend maken met hier en daar muziek, soms wat mensen die iets zeggen maar voornamelijk niet zo'n huis-tuin-en-keuken-filmpje wat elke mafkees met windows movie maker kan maken (type comic sans ms, beelden die uit elkaar spatten in sterretjes en blabla), ik wil graag echt iets bijzonders..
Nou zal het meeste wel redelijk lukken.. Als photoshop lukt, moet after effects ook wel lukken lijkt me, anders is er vast een leuke tutorial over te vinden, maar een klein beetje hulp is altijd fijn natuurlijk! Zijn er dingen waar ik absoluut op moet letten, wat ik absoluut niet mag doen en vooral, is er een bokker die ik eventueel mag PB'en, die me bij problemen weer op weg kan helpen? Mijn dank zal absoluut eeuwig zijn!

Groetjes Sok!
Verder ook hele bruikbare tips!