[FOTO] Diverse foto's...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

[FOTO] Diverse foto's...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 08:26

Sjee wat een orginele titel weer, maar heb wat ontdekt: als ik de camera stil hou dan, dan stelt de camera automatisch scherp. Wist ik nog niet, normaal ben ik veel te ongeduldig met dat soort dingen. Ach, weer wat ontdekt...

Afbeelding
Mag ik even trots zijn op deze foto? Ja, mag dat? :') Wat is het soms een pláátje van een brug! :)

Afbeelding
Roosje. Hmmm... niet zo superscherp maartoch. Geel knalt er toch lekker uit tussen al dat groen!

Afbeelding
Sja......... Kweenie........ deze foto hád wel wat. Zo met die witte muur zou je denken dattie bijv. op Kreta ofzo was genomen. (wat dus niet het geval is)

Afbeelding
Achjaaaaaa...... die bloempjes...... nachtmerrie om ze goed op de plaat te krijgen en dan nog die zachte bries die steeds hinderde.....

Afbeelding
Twee eenden verstopt in het hoge gras bij de waterkant. Rotvogels zijn altijd op hun hoede... VOOR MIJ! Zodra ze me zien, kwek kwek kwek en vlúchten naar het water! (Dan denk je dat je een goeie shot kan krijgen...? Nope!)

Afbeelding
Hier ging het mij om de dieptewerking van die streep op de vloer die naar de 'horizon' gaat. Leuk lijnenspel vindt ik!

Afbeelding
Afbeelding
Paarse druifjes. En waarom in 2 delen? Because I CAN! 8-) Toch lekker scherp op de plaat gekregen en mooie kleuren. Althans, dat vindt ik...

Afbeelding
Laatste is dit roosje. Dit kleine zielige rode roosje... Mooimooi!

Maar wat vinden júllie ervan??

Ersina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 09:28

Mooie foto's. Je bent ze wel vergeten te nummeren. Gelukkig staat er een heel verhaal bij. Foto1 ....de Erasmusbrug in Rotterdam?
Foto 7 en 8 is volgens mij geen paars druifje , maar een Lupine. Kan je ook een panoramastand op je fototoestel vinden? Ik denk dat 1 lange foto (dus fototoestel op zijn kant houden)mooier is , omdat dan de lengte van de bloem benadrukt wordt.

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-13 09:40

Ersina schreef:
Mooie foto's. Je bent ze wel vergeten te nummeren. Gelukkig staat er een heel verhaal bij. Foto1 ....de Erasmusbrug in Rotterdam?
Foto 7 en 8 is volgens mij geen paars druifje , maar een Lupine. Kan je ook een panoramastand op je fototoestel vinden? Ik denk dat 1 lange foto (dus fototoestel op zijn kant houden)mooier is , omdat dan de lengte van de bloem benadrukt wordt.

Ja, da's de Erasmusbrug met de panoramastand gemaakt! :D En ik zal eens kijken of ik de Lupine terug kan vinden...