Een tijdje geleden zag ik een topic van iemand die een logo op klompen had gemaakt. Dat leek mij nou ook een erg leuk idee en is mijn creativiteit is weer naar boven gekomen!
Dus ik ben aan de slag gegaan.
Gevraagd welke klomp maat ik nodig had van de schoen maat van hem.
Toch voor de zekerheid nog maar even aan zijn ouders gevraagd naar zijn klomp maat en toch een maatje te groot mee genomen.
Dus weer even geruild voor een maatje kleiner.

Deze waren een stukje gelakt leek het wel en hij was niet helemaal egaal dezelfde kleur.
Dus schuurmachine gepakt en de klompen netjes egaal geschuurd.

Voorzichtig heb ik gevraagd of hij zijn logo naar mijn toe wil sturen via de mail omdat ik er mee wou knutselen.
Hij heeft nou niet bepaald zegt een makkelijk logo.
Dus ik heb zijn logo uitgeprint op de goede maat en heb met carbon papier het logo erop getekend.

De eerste staat erop maar wat was dat lastig!
Die klomp loopt heel rond en dat papiertje vormt er niet heel makkelijk om heen.
Maar het resultaat mag er zijn.

En het logo staat ook op de 2e klomp.

Toen moest het verven beginnen. Ten eerste al een hele zoek tocht naar de goede kleuren.
Mijn vader had nog mooie kleine potjes met goede verf maar ik miste een aantal kleuren.
Dus eerst de stad in gegaan maar nee daar hadden ze niet wat ik zocht. Toen naar mijn opa gegaan maar die had maar 1 kleur die ik niet nodig had.
Tip gekregen dat mijn oom nog veel van deze potjes had. Hij heeft zijn potjes gebracht maar daar zaten de kleuren ook niet in. Nou dan maar zo goed mogelijk proberen kleuren te mengen. Dat was nog niet zo makkelijk en de kleuren zijn niet hetzelfde maar toch ben ik er wel trots op.

Een detail foto van het eerste stukje verven.

Een overzicht foto hoe ik de heel tafel vol bouw.

Tot zo ver het klompen schilderen.
Ik houd de vorderingen hier in dit topic bij.
Wat vinden jullie er tot nu toe van?

Hihi.