[FOTO] Weer een foto update/spam!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Chel_

[FOTO] Weer een foto update/spam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-13 23:08

Wie weet zitten jullie er helemaal niet op te wachten, maar (en hopelijk vinden jullie het wel leuk om te zien/lezen! :) ) ik probeer wat regelmatiger foto's te plaatsen hier op Bokt. Vooral ook om zelf weer terug te kijken op wat ik heb gedaan de afgelopen maand (want dat is altijd leuk om te zien) en wie weet hebben jullie er ook plezier in om mee te genieten met het fotogeweld. Mei is alweer bijna (nog 10 minuten) voorbij dus het voelde als een logisch moment weer het een en ander te laten zien.

Deze maand begon met een fotosessie op bij een prachtig water waar deze 2 paarden model stonden

Afbeelding

Afbeelding

Hierna zijn we door gegaan naar een prachtige strandshoot. We hadden zon, zon en nog eens zon. Heerlijk!
Afbeelding

Afbeelding

Deze merrie was hierna
Afbeelding

Tussen al het paardengeweld kwam ook af en toe wat hondengeweld wandelen. Hieronder zie je een Podenco van nu 2 jaar oud
Afbeelding

Enkele dagen later kwam deze prachtige Australische herder reu van een jaar oud in de studio
Afbeelding

Deze Quarter is het onderwerp geweest van een afscheidsshoot. Het paardje is verkocht en de eigenaar wilde nog erg graag een aantal foto's van deze knapperd voordat hij de dag erna naar zijn nieuwe eigenaar vertrok.
Afbeelding

Deze hengst is niet zozeer deze maand gefotografeerd, maar zijn foto's zijn wel her-bewerkt deze maand. Vandaar dat deze ook een plekje verdiend.
Afbeelding

Hiermee komen we aan bij deze prachtige Tinker die ik midden in een weiland heb gefotografeerd. Voor mij de eerste Tinker voor mijn lens :)
Afbeelding

En tot slot deze prachtige ruin tijdens een van mijn laatste fotosessies deze maand
Afbeelding

En als afsluiter dit knappe veulen Intenso (uit mamma Nespresso, leuke namen he!) van een week oud.
Afbeelding

Ik hoop dat jullie er van genoten hebben!

Ezelinetje

Re: [FOTO] Weer een foto update/spam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 07:28

Wauw Michelle wat een gave foto's! Op zulke updates zitten we wel te wachten hoor! :D

Chel_

Re: [FOTO] Weer een foto update/spam!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 14:04

Dankjewel! Ik ga mijn best doen het bij te houden :)