Fotoshoot..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

LoveUggs

Fotoshoot..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 11:14

Haii!
Ik ben al een tijdje aan het kijken en doen, want ik zou heel graag een fotoshoot met mijn lieve verzorgpaard. Dit als verassing voor zijn eigenaresse. (en natuurlijk omdat dit mij zelf HEEL leuk lijkt) Meneertje is al 24 lente's jong namelijk en heeft artrose. Nadat hij pas met een dik been op stal stond, en het even dreeg de verkeerde kant op te gaan, begon het toch steeds wat meer te kriebelen, om toch die shoot te gaan doen. Maar nu een beetje het probleem.. De kosten.. Die zijn vaak zo hoog, en dan heb je maar 5 foto's, en dan komen er nog reiskosten bij.. -O-

Ik kan eigenlijk geen goede fotograven bij mij in de buurt vinden (omg Den Haag) die ook nog voor een leuk prijsje werken.
Zijn er leuke lieve fotograven bij mij in de buurt die voor een beetje schappelijke prijs (max euro of 50) binnenkort een plekje hebben om mij en mijn knappe maatje (en misschien de eigenaresse) leuk op de kiek te zetten? We hebben 2 weilanden beschikbaar en een buitenbak.. Anders nog een leuk bospaadje (niet te veel van voorstellen) een klein stukje verderop.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Fotoshoot..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 11:23

Volgens mij zitten er echt wel fotografen bij jou in de buurt die je meer dan 5 foto's geven hoor. Maar reiskosten horen er natuurlijk wel bij.

Maar je bericht mag hier niet, je moet een advertentie op de Markt zetten.

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 11:24

Ahh dat wist ik niet.. Heb wel al een reactie dus dat scheelt :=

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 14:32

Kijk eens wat meer rond op bokt.. je komt er vast genoeg fotografen tegen hoor in de omgeving Den Haag ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 21:57

Ik woon vlak bij je in de buurt, maar ja, je moet er ook wat voor over hebben qua geld :) Ik kost wel wat meer als 50 euro en ik ben dan nog aardig goedkoop ;)

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 06:35

Dit soort oproepjes valt inderdaad onder advertenties en hoort om die reden op de Bokt Markt.

Ik plaats daarom hier een slotje. :)