Sommige van jullie zullen mij kennen van het modelpaarden schilderen, anderen zijn mij misschien wel vaker zijn tegengekomen in deze rubriek. Na een 5 jarige 'pauze' te hebben gehad wat betreft het paarden tekenen, ben ik sinds kort weer begonnen met tekenen. Ik heb gemerkt dat ik hier veel plezier in heb en wil mij dan ook graag verder ontwikkelen om beter te worden.
Let erop dat mijn tekeningen nog vele details missen en niet alles even perfect is, maar goed... je moet ergens beginnen toch?
Ik heb gewoonweg mijn potloden en kleurpotloden gepakt en ben gaan tekenen.Excuses voor degene die in het paarden aanvraag topic gevraagt hebben om een privé berichtje als iemand met zijn/haar paard zou beginnen. Ik ben nog wat onzeker en durfde dit dan ook niet te melden.
Mijn laatste tekening voor mijn 5 jarige stop:

Nu, na mijn stop:

Er is iets met de neus waaraan ik me irriteer.

Deze tekening heb ik in Toscane gemaakt. De lucht was daar erg vochtig, dus mijn papier is een beetje gaan krullen helaas. Dit zie je voornamelijk bij de neus en een stuk wat onder het oog zit. Het is overigens ook mijn eerste 'kleur' tekening en ik ben nog met de hals bezig. Deze bevalt me namelijk niet zo.
Liefs,
Sanne