[FOTO] Kootwijkerzand

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Joey

[FOTO] Kootwijkerzand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 18:20

Hoi hoi!

Normaal ben ik een stille meelezer bij FK, maar ik besloot voor de tweede keer maar een topic te openen op FK! Ik was naar het Kootwijkerzand geweest deze vakantie en ik had laatst tips gevraagd of natuurfoto's gaver te maken ([FK] Natuurfoto's spannender maken). Nu was ik daar, was onwijs mooi! En heb uiteraard wat tips gebruikt, maar ook heel erg met nabewerking gespeeld, aangezien ik dat ook wel wat vond geven, nét wat extra's en maakt het wat bijzonderder. :)

Nou, hier komen ze! Tips en commentaar, méér dan welkom! Bedankt voor het kijken en misschien reageren! :)

1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

Courses

Re: [FOTO] Kootwijkerzand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 19:15

1ste plaat vind ik een toffe plaat om te zien. Die flare maakt het wat spannender en het is een wat niet meer alledaagse plaat. De andere 2 spreken mij niet aan. Bij de 2de plaat is de focus goed gelegd op de schoenen, maar zie het punt niet helemaal daarvan om 't te fotograferen. De 3de vind ik qua compositie niet lekker, bomen / struiken beneden hadden meer ruimte mogen hebben :)

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-13 19:19

Courses schreef:
1ste plaat vind ik een toffe plaat om te zien. Die flare maakt het wat spannender en het is een wat niet meer alledaagse plaat. De andere 2 spreken mij niet aan. Bij de 2de plaat is de focus goed gelegd op de schoenen, maar zie het punt niet helemaal daarvan om 't te fotograferen. De 3de vind ik qua compositie niet lekker, bomen / struiken beneden hadden meer ruimte mogen hebben :)

Thanks voor je reactie, hier heb ik wat aan! :D
Bij de 2e foto was de bedoeling dat je ook nog de voetstappen zou zien (die zie je heel licht) en dat vond ik wel een gaaf effect geven, helaas kan je dat niet meer zo goed zien :+
Bij de 3e ben ik het met je eens!
Nogmaals, bedankt! :)