Interessant en expressief werkje! Alleen vind ik de tekst een beetje afbreuk doen (maar dat is smaak); het valt teveel op zodat het stoort, maar te weinig voor dat het iets toevoegt.
CaPrIoLe`79
Geplaatst: 14-05-13 18:26
Apart hoe je daar kleur en zwartwit combineert. Hier stond een fokmerrie met deze naam en een apart, helaas tragisch verhaal erachter, ik was daarom al benieuwd om de echte Sophia Loren eens te zien. Ik denk dat dit daarvan een mooi beeld is.
Ik vind eigenlijk het grijze gezicht minder sprekend dan de rest. Had geloof ik liever gezien dat je dat ook zoals met het haar hebt gedaan. De quote er in vind ik dan ook mooier vind het nu wel heel druk allemaal
Sall
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-13 23:18
Ik vind juist de combinatie v materialen iets toevoegen. Juist als ik alles in dezelfde stijl had gedaan was het te druk/hysterisch geworden... denk ik.. Maar ach ik doe ook maar wat
En gelukkig smaken verschillen Dat heb ik vanavond op de kunst RAI weer mogen aanschouwen
Ik kan het niet laten het toch nog een keertje te zeggen
Ik vind het echt een heel mooi kunstwerk. De tekst had ik de eerste keer zelfs bijna niet opgemerkt, en denk nu meteen aan de boodschap als ik het kunstwerk zie Ik krijg er vooral een heel warm en blij gevoel van als ik er naar kijk.
Ik las trouwens in het boek van Albarda dat Loren die hele dieet-onzin gewoon aan zich liet voorbijgaan. Geen idee of het klopt, maar het idee past wel mooi bij die quote in combinatie met dat sterke, zelfzekere portret dat je schilderde vind ik
Sall
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-13 23:47
bekende quote van haar: Everything you see I owe to spaghetti.
Wouw ik vind dit echt heel leuk en mooi! Gaaf met die verschillende materialen. Ik vind de tekst juist leuk, zag het pas staan toen ik las dat er tekst op stond.