Gister een dagje naar Aqua Zoo in Leeuwarden geweest. Ik heb sinds kort een andere camera, en heb hem gister voor het eerst getest. Graag jullie mening en tips over de volgende foto:
Alvast bedankt, Marloes
Laatst bijgewerkt door MarloesRixt op 13-05-13 19:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb het idee dat hij niet 100% scherp is, en het is jammer dat zijn pootjes er niet op staan..
onbarefeet
Geplaatst: 13-05-13 19:19
Daenerys schreef:
Ik heb het idee dat hij niet 100% scherp is, en het is jammer dat zijn pootjes er niet op staan..
Daar ben ik het mee eens Maar de kleuren staan er wel prachtig mooi op!
MarloesRixt
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-13 19:20
Door het uploaden is de scherpte minder geworden. Het origineel ziet er in ieder geval een stuk beter uit. Wat betreft de pootjes heb je gelijk, daar zal ik in het vervolg op letten.
Mooie kleuren en een mooie rustige achtergrond. Ik denk dat je deze foto op twee manieren anders zou kunnen nemen, waardoor hij sterker wordt. De ene is inderdaad mét pootjes, dus een overzichtsfoto van de totale ara. De andere is door de foto van iets lager te nemen, waardoor je hem recht in de ogen kijkt als het ware.
BounceBabe
Geplaatst: 14-05-13 23:57
Toch moet ik zeggen, ondanks de mooie kleuren, dat ik het geheel wat flats vind hebben.
De kleurige partijen moeten naar mijn idee nog helderder om tegemoet te komen aan de achtergrond. Het knalt nu niet echt, en dat is juist wat je wilt bij dit soort foto's Het commentaar over de pootjes kan ik bij inkomen.