Ik wil heel erg graag een soort zadel maken, maar dat ik wel zadelloos kan rijden
Jullie kennen misschien wel van die christ Iberica zadels, maar die vind ik persoonlijk ontzettend duur!
Ze zijn rond de 400 euro. Dat is zo ongeveer mijn zakgeld waar ik 3 jaar voor moet sparen
Vandaar dat ik het zelf wil maken. Maar hoe!?
Ik wil graag wel een soort lamsvelletje ofzoiets. Of gewoon iets lekker zachts. En met een singel er aan vast.
Maar hoe krijg ik de singel er goed aan vast gemaakt zodat hij er niet af gaat en dat hij niet gaat schuiven? Of weet iemand waar je dat soort schapenwollenvachtjes kan kopen, en of die niet schuren aan de rug van mijn verzorgshet? En weet iemand waar je goedkope losse singels kan krijgen?
Zoja? Stuur dan alsjeblieft een reactie. Want het lijkt me zo fijn om lekker te rijden op een schapenvelletje
Ik rijd wel vaak gewoon zonder zadel. Maar dan kan ik niet zo lekker hard crossen (toch een beetje bang dat ik er in de hoek af val als hij weer eens een te fanatieke sprint maakt in de hoeken om nog harder te gaan.) en het zit natuurlijk veel lekkerder op een dekje
Groetjes!!! En stuur een reactie he