[ART] Kaptafel pimpen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Channiiiej

[ART] Kaptafel pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 09:54

In de winter heb ik van iemand een kaptafel kunnen overnemen. Heel erg leuk meubel, maar niet echt in de stijl van mijn kamer (mijn kamer is creme met roze). Daarom besloot ik om het kastje te gaan opknappen :)
Eerst moest ik wachten tot het weer éíndelijk wat beter werd, want het hele kastje moest geschuurd worden in de tuin. Na hier een hele dag mee bezig te zijn geweest, konden we overgaan tot het schilderen. Eerst in de grondverf gezet en daarna 2 lagen van de echte verf er overheen. Daarna moest hij natuurlijk nog een paar dagen drogen..

En nu, staat hij dan eindelijk weer op mijn kamer :D Ben er erg blij mee! Het was mijn eerste opknap project, vind het zelf geslaagd!
Het is nog niet helemaal af.. Er moeten nog (nieuwe) deur- en lade-knopjes op komen en ook wil ik de scharnieren van de deurtjes nog in dezelfde kleur schilderen als het kastje!

Voor:
Afbeelding

Na (hij is nog niet helemaal af; er moeten nog nieuwe deurknopjes enzo opkomen):
Afbeelding

BarbaLala

Re: [ART] Kaptafel pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 09:56

Enorm zonde, sorry :o
Vind het kastje nu veel te zwaar en massief overkomen.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:01

Ik vind 'm mooi geworden! Helemaal niet zonde. Vind 'm op de eerste foto ook lelijk. :')

Leen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 10:41

_Ekenna schreef:
Ik vind 'm mooi geworden! Helemaal niet zonde. Vind 'm op de eerste foto ook lelijk. :')

Precies :D Ik had ook slaapkamer-meubels in dat soort hout, alleen had ik wat meer van die oogjes erin. Had er als kind altijd bang van, ik dacht dat die ogen me aankeken :') Uitendelijk ook gebroken wit geverfd en mat metalen knopjes erop. Ziet er een nu stuk frisser en leuker uit.

Ik vind die van jou nu ook véél mooier :D Maar dat is wel persoonlijke smaak.

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-13 10:42

Bedankt!
Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk, ik hou gwn niet zo van dat donkere hout :P
Bovendien zaten er onwijs veel beschadigingen in (krassen, slijtplekken, zelfs hele gaten die ik heb dichtgemaakt), dus het kastje zag er niet meer uit!