Opdracht voor een opleiding die ik volg. Boodschap aan je innerlijk kind. Velen kwamen met symbolische dingen, maar ik heb 'm nogal letterlijk genomen, gesprek tussen volwassen ik en kind, kind zelf erbij uitgebeeld. Pastel op donkergrijs zwaar knutselpapier. Het is een meditatieve tekening, en de letters kwamen er tot mijn verrassing exact uit zoals het achtjarige ik-je (voor mij een cruciale leeftijd) dat ik tekende (wel fotootje gebruikt) vroeger schreef, EXACT mijn kinderhandschrift, heel bijzonder. En het hoefde technisch niet perfect, het ging mij om de uitstraling. Ik heb in één keer geschetst en niets verbeterd, in één keer doorgegaan, ervanuit gaande dat alles wat erop zou komen de bedoeling zou zijn, inclusief fouten. Al met al is het precies wat ik wilde zeggen, dus ik ben tevreden. Maar wel iets heel anders dan ik normaal hier post, ik teken nooit mensen, ben wel benieuwd wat jullie van mijn eerste poging vinden
licorne
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-13 18:28
Nou, blijkbaar kan niemand er wat mee Heb er nog eentje.
ik vind het heel mooi...gemaakt met gevoel. Eerste met die woorden is iets wat je raakt....probeer verder te kijken dan de buitenkant van een persoon. tweede vind ik de samensmelting heel mooi gemaakt!
licorne
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-13 06:27
Dankjewel! Die eerste is inderdaad ook vanuit dat gevoel gemaakt dito, dus fijn dat je reageert dat het iets raakt
Lunaeekie
Geplaatst: 17-05-13 22:17
Mooi gemaakt! In de eerste vind ik de tekst erbij echt veel toevoegen