[FOTO] Knotten

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

[FOTO] Knotten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 13:37

Hallo!

Ik ben weer eens wat gaan klooien met mn camera en mn paard.
Had mn paard ingevlochten en in de knotten bloemetjes gedrukt, wat een pruts werk -O-

Daar is deze foto uitgekomen, ik weet niet precies wat ik ervan moet denken. Aan de ene kant vind ik m mooi maar aan de andere kant stoort de scherpte mij.. Had ik m liever op een andere knot scherper gehad of dat de bloem net wat mooier in de knot zat en duidelijker zichtbaar op de foto. Of toch de uitsnede..
Daarom ben ik benieuwd naar jullie mening en/of tips!

Afbeelding

Corelli

Re: [FOTO] Knotten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 16:52

Ten eerste: super nette knotten :D
De compositie die je hebt gekozen voor je foto vind ik leuk, maar wel wat krap. Had graag wat meer van de knottenlijn/hals gezien. Ook valt mijn oog meteen op de minimale viezigheidjes/dofheid in de knotten waarop je hebt scherpgesteld. Zonde!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-13 17:19

Bedankt!
Ja het is wat krap, aan de ene kant vind ik het wel mooi zo. Maar aan de andere kant zou ik ook wat meer willen zien..
Aan de viezigheidjes kan ik niet zoveel doen, had hem hiervoor al in de bak los gelaten dus hij ging uitgebreid rollen waardoor zn manen gewoon vuil waren. Daarna heb ik pas geknot. T was een uitprobeersel met de bloemen maar het is idd wel jammer..

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 17:30

Carolaaxxxx schreef:
Bedankt!
Ja het is wat krap, aan de ene kant vind ik het wel mooi zo. Maar aan de andere kant zou ik ook wat meer willen zien..
Aan de viezigheidjes kan ik niet zoveel doen, had hem hiervoor al in de bak los gelaten dus hij ging uitgebreid rollen waardoor zn manen gewoon vuil waren. Daarna heb ik pas geknot. T was een uitprobeersel met de bloemen maar het is idd wel jammer..

Daar kun je wel wat aan doen :D Eerst foto's maken en daarna losgooien
Of even een doekje erover met water of met babyolie :)

Channiiiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 18:34

Of even photoshoppen om de viezigheid wat zwarter te maken! ;)
Wel leuk idee zeg!

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-13 07:28

Jup dat klopt, maar het was maar een uitprobeersel dus daar voor ging ik hem niet helemaal weer schoonmaken. Dacht eigenlijk dat de bloemetjes eruit zouden vliegen met de wind. Onverwachts is er toch nog een leuke foto uitgekomen. Maar ik zal eens kijken wat ik kan doen om het weg te shoppen! Dat is een betere oplossing :))

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-13 19:50

Na een kwartier staren zie ik nog geen viezigheidjes. :+

Het is in ieder geval een anders-dan-anders foto en enerzijds vind ik hem leuk zo. Anderzijds denk ik wellicht dat een grotere scherptediepte, zodat je meer scherpe knotten hebt, mooier zou zijn geweest.

In ieder geval een leuk en creatief idee. :j

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-13 09:52

Bedankt!
Ja het was ook een niet-helemaal-de-bedoeling-foto maar echt een toevalstreffer. Had idd ook liever meer knotjes scherp gezien.. Maar het tweede knotje vanaf de onderkant mist al een bloemetje, dus opzich dat die niet scherp is vind ik wel mooi.