Florabella en MCP Actions

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

judithh

Florabella en MCP Actions

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 16:05

Lipydo

Re: Florabella en MCP Actions

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 19:14

Ik heb er nooit van gehoord! Super slim idee van Florabella... mooie prijs ook haha, snel verdient ;)

Moet zeggen dat ik het zelf nooit zou gebruiken, omdat editing met Photoshop voor mij deel van de lol is van fotograferen. Die lol zou er vanaf gaan als ik standaard filters zou gebruiken (want in principe is dat het natuurlijk).

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-13 23:17

Die standaard filters zijn zo standaard niet..er is bijna geen enkel filter wat voor iedere gemaakte foto perfect geschikt is..je legt een basis en van daaruit ga je met de schuifjes aan de gang, het is echt niet zo van plop action er overheen en klaar is kees...maar al met al..de florabella action zijn prachtig mooi, dat is niet te ontkennen.
Ik vind je foto's overigens wel prachtig, even op je website rondgeneust mooi hoor!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 09:57

Vind het wel prijzig hoor, doe het dan liever zelf met wat tutorials.. maar ze zijn prachtig inderdaad!

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 10:56

De belichtingsactions zijn zeker mooi! De retouch echter wat minder, komt erg nep over. Ik snap natuurlijk wel dat je na het toepassen van de action nog niet klaar bent, maar krijg er wel een beetje een Instagram idee bij :P Dat je andermans 'werk' op je foto toepast.

Vind jouw foto's ook erg mooi! (Even een zoektocht gedaan naar je website haha) Vooral je kinderfotografie :j Erg sprekend.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-13 11:33

Thanks!
De voorbeelden van de retouch zijn naar mijn smaak ook te popperig maar door de oppacity terug te schuiven wordt het echt mooi..ach..het is leuk speelgoed :) Ik ben nu wat aan het rotzooien met de color & Mattes design.

Mabotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-13 15:04

Kende het niet, even rondgeneusd... wel behoorlijk prijzig zeg! Heb al een boel filters in Lightroom en heb Nik Software voor PS. Kan er wel mee vooruit denk ik :)