Het is zaterdag ochtend,ik word wakker de zon schijnt vel door het raam. Ik doe gauw mijn kleren aan en poets mijn tanden. Het is mijn verjaardag zeg ik blij ! Na het tandenpoetsen ren ik naar beneden ik zie een cadeautje staan mijn moeder is ontbijt aan het maken , brood met gebakken ei mmmm.! ik vraag aan mijn moeder of ik het cadeautje mag open maken. Is goed zegt ze maar wacht even op mij want ik wil er ook bij zijn. Ik pak het cadeautje en scheur het voorzichtig open ik zie een brief liggen, ik maak de brief open en lees het , er staat op : Lieve Samantha ik weet dat je al heeeeel lang een paard wil en daarom heb ik een paard voor je gekocht we gaan zo gelijk kijken. Samantha kijkt met open mond naar haar moeder : mam meen je dit echt ? Zegt Samantha een beetje twijfelend, ja natuurlijk ! We gaan zo gelijk naar je nieuwe paard toe maar eerst eet je je brood met gebakken ei even op. Samantha eet gauw haar brood op en legt haar bord in de wasbak.ze trekken hun jas aan en stappen in de auto. Na een paar minuten rijden zijn ze aangekomen bij de stallen. Samantha en haar moeder stappen uit, ze lopen langs allemaal verschillende paarden de een is wit en de ander is bruin met een witte bles. dan komen ze bij een wit paard met zwarte vlekjes kijk zegt mijn moeder deze is van jou hij heet Storm. Ik ben meteen verliefd op Storm en vraag aan mijn moeder of ik een stukje mag wandelen met Storm. Mijn moeder geeft mij een halster en zegt die heb je van je vader gekregen als cadeau ik ben dolblij en zie dat er leuke glitertjes opzitten, mijn moeder zegt : vind je het erg als ik even koffie ga drinken in de kantine?, ik zeg nee hoor ik hou me nu toch bezig met Storm. Ik doe het halster om Storm en maak hem vast, ik zie dat Storm erg onrustig doet maar toch ga ik met hem naar buiten. Ik stap met Storm buiten , opeens word Storm helemaal gek hij steigert en bokt alle kanten op het gaat helemaal mis...
Wil je het verhaal verder weten ??? Schrijf het dan even bij reacties want ik weet het is heel erg een PENNY verhaal hahaha
Je verhaal moet minimaal 1500 woorden bevatten, als het niet in één keer wordt geschreven probeer verder vaker enters te zetten, anders wordt het een lange lap tekst, let ook op je leestekens. Verder is het een leuk verhaal, gaat alleen wat hard misschien. Ik volg in elk geval wel!
Ik heb het niet helemaal gelezen. Jammer. Er zitten geen enters tussen, geen aanhalingstekens, veel spelfouten, en de spatie tussen je leestekens zijn storend. Tip: Ga veel andere boeken lezen en zo 'ervaring' opdoen over hoe je netjes moet schrijven.
Je gaat van de 'ik-vorm' ineens naar 'Samantha' en dan weer naar de 'ik-vorm', je kunt beter of vanuit de ik schrijven, of vanuit de zij/Samantha/het meisje.
xLHHx
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-13 20:11
Ik ga hem beter even een keer aanpassen bedankt voor de goede tips !