[TEK][WIP] Taylor Swift

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

[TEK][WIP] Taylor Swift

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 16:17

Hallo bokkers! :)

Ik ben overgehaald door mijn vriendin om Taylor Swift te gaan tekenen, en het bevalt me tot nu toe erg goed.
Dit is mijn voorbeeldfoto:
Afbeelding
Let wel dat ik niet probeer de foto letterlijk na te tekenen, maar enkel probeer Taylor aan de hand van deze foto herkenbaar te maken.
En ik teken met hb en b podloden in een-of-ander wit schetsblok dat in in Zwitserland gekocht heb. :P

WIP 1
Afbeelding

WIP 2: na deze WIP kwam ik erachter dat de ogen te ver uit elkaar staan en de mond niet helemaal goed zit, maar ik kan/wil dit helaas niet meer veranderen omdat je dan vlekken blijft zien en ik ze net uitgewerkt had.
Afbeelding

WIP 3: de huidige stand van zaken.
Afbeelding

Mijn eigen tips zijn dus dat de ogen te ver uit elkaar staan en de mond niet helemaal goed zit; dit neem ik zeker mee in mijn volgende tekening!

Maar ik hoop dat jullie ook nog commentaar hebben, dus laat graag een reactie achter. :)

puppy1128

Re: [TEK][WIP] Taylor Swift

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:28

Ik heb effe over elkaar gelegd, dan kun je misschien zien wat je eventueel kunt veranderen :) Ieder plaatje staat er ong. 2 sec op. ;)

Afbeelding

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 16:31

Dankjewel! :D Vooral de ogen dichter bij elkaar, zo te zien. Maar het punt is dat je dan vlekken blijft zien van waar de 'oude' ogen zaten...

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 16:54

Je kan misschien een nieuw blad pakken, vervolgens je tekening over tekenen (lichtjes) en dan de ogen lichtjes verbeteren tot het goed is. Als je wilt en je heb het gedaan, kan ik ze weer in elkaar zetten zodat je misschien weer kunt zien :)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:37

Ik vind em echt schattig :') _/-\o_

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 18:00

Awesome :oo
Bij je eerste foto had ik m'n twijfels maar nu vind ik hem echt super!

Artocreas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 18:28

Dankjulliewel! :D
puppy1128, dat is een handige tip, bedankt! :) Ik denk dat ik eerst deze afmaak en daarna kijk of ik hem opnieuw wil doen met jouw tip. Maar ik zal 'm sowieso onthouden!