Ik ben sinds 2 jaar (dit jaar 3e seizoen) groom bij vrienden van mij. We rijden mee aan de PHC. Dit zijn wij:

Nu was mijn vriendinnetje op 1 april uitgerekend en ik wilde een leuk, origineel cadeautje voor de kleine geven en toen ineens dacht ik aan klompjes!
Zoals je op de foto kunt zien zijn de teamkleuren grijs met turqoise, dat moesten dus ook de kleuren van de klompjes worden!
Hier stap voor stap wat ik heb gedaan:
01. Kale klompjes gekocht. (ja, helemaal zelf ging me ieieieiets te ver
Heb maatje genomen die de kleine meid aan kan als ze echt goed kan lopen, dus dat duurt nog even, maar goed...)Deze even stofvrij gemaakt met ammoniak.

02. In de grondverf

03. Tweede laagje grondverf

04. Weer opgeschuurd en stofvrij gemaakt en daarna laagje 1 van de verf er op. Met een redelijk brede kwast erop gedaan.

05. De tweede laag verf met een spons aangebracht, krijg je een mooier effect en zie je geen strepen

06. Het logo tíg keer uitgeprint op 6x6cm formaat...

07. Uitsnijden van het logo ging echt niet, werd niet mooi, dus sjabloneren werd hem niet. Toen maar de achterkant ingesmeerd met potlood en het logo geprobeerd goed op het klompje af te 'drukken'. Was alleen amper te zien, dus zelf met potlood nog even de lijnen wat dikker gemaakt

08. Met een heel dun kwastje (weet het nummer niet) het logo met turqoise acrylverf erop gaan zetten. WIP...

09. Klompje, plaatje met grove lijnen en het logo zoals het moest worden...

10. De eerste is bijna af!

12. En allebei klaar! Kon de restjes potlood gewoon eraf gummen, twee lagen matte vernis er over, lintje (natuurlijk in de juiste kleuren
) erdoor met een strikje en zo afgeleverd!
Op de achterkant staat op de ene hak haar voornaam en op de andere hak haar achternaam
Ooit, een jaar of 10 geleden heb ik wel eens kale klompen omgetoverd tot klompen met t logo van het café waar ik toen werkte. Maar ja, dat was maat 43, dus veel beter te doen. Dit was echt een heel precies werkje zo nu en dan, maar weer erg leuk om te doen!
Het was een erg geslaagd cadeautje iig!

Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden enzo....

Groetjes!
) restant hangt nog in de garage. Ik had toen een spuitsjabloon gemaakt geloof ik.
en voor de complimenten!