Een leuke uitdagende opdracht, een blonde bouvier op de hei. De eerste laag was eigenlijk een uit de hand gelopen schets, heb het er meteen met verf op gezet.
Acryl op 40x50
Laatst bijgewerkt door Muurp op 01-04-13 06:16, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:[WIP] TAG ingevoegd.
Thanks voor je reactie Sall, Ik ga laagje per laagje verder detailleren, en waarschijnlijk dan weer dingen 'blurren' in de achtergrond omdat ik die te hard heb aangezet nu. Een logische werkwijze, maar het komt vast goed
Oeh, leuk weer Niek! Hopelijk ga je niet te ver door met detailleren, want dat groffe is juist zo sprekend.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 06-04-13 20:12
Heel mooi, super kleurgebruik! Achtergrond vind ik echt een meerwaarde zo met die hoge horizon en kleuren. Ben benieuwd hoe hij verder gaat worden.
janique
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-13 19:39
Eindelijk weer even een update! Niet veel tijd om te schilderen... en nog steeds veel te doen De foto is wat scheef genomen, dus beeld vertekent iets..
Oh, hij is uitgewerkt ook prachtig, maar ik vond dat grovere haast nog mooier, minder braaf Doe je dat ook weleens, iets bedoeld-grof laten? Zou ik weleens willen zien De kop is wel echt héél goed geworden vind ik!
Hihi Thanks Laura, heb genoeg voorbeelden van vrijer werk en het ook wel verkocht, maar in 'opdracht' maar 1 keer gehad. Maargoed, hopelijk straks weer wat meer tijd om mijn portfolio vol te gooien met eigen werk
Thanks Sall!
joey_lover
Geplaatst: 18-04-13 17:01
Ik vind hem echt heel gaaf! De kleur van de bloemen past er ook mooi bij