ik doe nu sinds het begin van het jaar mee met dit project: [FK] [FOTO] Verzameltopic: Picture of the week! Deel I
ik fotografeer met de camera van mijn moeder een panasonic lumix DMC-FX3
ondertussen zijn we aanbeland bij week 12
ik dacht dus laat ik maar even een topic hier maken met mijn fotos

week 1(deze foto is met mn mobiel gemaakt, omdat de sd kaart van de camera vol was:

eigen commentaar: vidn de compositie niet heel mooi(maar kon niet anders omdat hij in de stal stond), en hij is heel onscherp
week 2:

eigen commentaar: hij is een beetje overbelicht
week 3:

eigen commentaar: de kleuren zijn een beetje donker, en het onderwerp hangt heel erg in het midden
week 4:

eigen commentaar: ik vind m weer een beetje donker, en de achtergrond vind ik heel erg storend
week 5:

eigen commentaar: ik vind bij deze foto alleen de compositie mooi, maar ik heb toen de hele week ziek op bed gelegen. en deze foto is met mijn mobiel gemaakt
week 6:

eigen commentaar: de buitenlucht zegmaar is overbelicht, en de pony heeft een rood oog door de flits
week 7:

eigen commentaar: ik heb in die week heel weinig tijd gehad om fotos te maken, mijn mentor had haar huisdier mee naar school en ik dacht laat ik die eens op de foto zetten, helaas wel met mobiel. ik vind de achtergrond niet heel mooi, maar mooier kon echt niet, de hele klas zat in het klaslokaal namelijk
week 8:

eigen commentaar: ik vind deze foto heel leuk, alleen jammer van de schaduwen op de bank
week 9:

eigen commentaar: ik vind de foto zelf een beetje saai, was een uitprobeelsel
week 10:

eigen commentaar: ik vind m heel erg donker, en de twee eenden lijken heel erg een geheel
week 11:

eigen commentaar: ik vind m redelijk saai, maar hij heeft toch wel iets vind ik. hij is alleen onscherp, had op dat moment een probleempje met mn camera
week 12:

eigen commentaar: je ziet heel erg dat het licht van een bepaalde kant komt
ik was van plan om hier een voolgtopic van te maken. weet niet of mensen dit leuk vinden?
ik ben benieuwd naar het commentaar en de tips maar hou t lief want ik fotografeer nog niet zo lang.
groetjess jessica