Ik ben Nina, 20 jaar oud en mijn grote passie is liedjes schrijven!
Voor mij is dit een behoorlijk serieuze bezigheid, ik zit in mijn 2e jaar van een HBO opleiding voor songwriters en ik hoop hier op ten duur een halve boterham mee te kunnen verdienen. Ik ben aan het leren om in opdracht voor anderen te schrijven wat ik erg leuk vind, maar het leukste vind ik nog altijd om mijn eigen muziek te maken. Ik zit op het moment een beetje tussen bandjes in, zat eerst in een akoestisch singer/songwriter bandje genaamd Mjøsa, maar die ligt nu even stil.. nu wil ik een compleet andere weg in slaan, namelijk meer richting alternatieve electropop! Dit is een semi-underground genre, niet erg bekend binnen de mainstream, maar mocht je benieuwd zijn wat het inhoudt luister dan is naar artiesten als Little Dragon, Fever Ray, Iamamiwhoami, Hot Chip.. Ik ben druk bezig met demo'tjes in elkaar draaien (die neem ik allemaal zelf thuis op) en heb er daar nu eentje van af die ik graag met jullie wil delen, omdat ik wel wat eerlijke feedback van buitenstaanders kan gebruiken.
Ik wil dit topic graag gebruiken om mijn nieuwe uitprobeersels te posten, zo krijg ik waarschijnlijk de opdracht om een kür op muziek te schrijven, en wat is nou een betere plek om die te posten dan op bokt? nou, genoeg gekletst, hier een linkje naar mijn demo:
https://soundcloud.com/ninagiampaolo/tonight-vosmix2
op mijn soundcloud kan je verder ook nog wat korte fragmentjes luisteren van een opdracht die ik in mijn les had gekregen: een song dagboek bijhouden.
Alvast bedankt voor het luisteren