Mijn laatste pasteltekening, en tevens mijn eerste tekening van mensen.
Het formaat is A3. Dit is de een na laatste stap. Uiteindelijk heb ik nog wat kleine dingen aangepast, maar helaas geen foto meer van gemaakt voordat ie op de post ging
Het is gemaakt op Canson Mi-Teintes papier met Faber Castell Pitt pastelpotloden.

Mijn nieuwste naambordje in de grootste maat (33 cm lang).
De naambordjes schilder ik met acrylverf en de naam wordt er met een houtbrander in gebrand.
Vervolgens een laag speciale, matte lak er overheen waardoor het hout nagenoeg dezelfde kleur behoudt.
Op de gespen zit een speciale goud-verf waardoor de gespen glanzen in het zonlicht

En dan mijn nieuwste werkjes waar ik me mee bezig houdt; de mokken met pasteltekeningen
Een ontzettend leuk, uniek en betaalbaar kado. En ik heb dan ook al een boel enthousiaste reacties ontvangen van mensen die er een hebben besteld!
De tekeningen worden gemaakt op A5 formaat met Faber Castell pastelpotloden.

Daarna doe ik ze inscannen op hoge resolutie en verkleinen en bewerken. Ze worden vrijstaand gemaakt. En vervolgens moet ik er een kleurprofiel aan toekennen om de goede kleuren te kunnen bepalen. Ik heb een speciale printer met gel-inkt die met hitte op de mokken kan worden gebrand. Het is dus nog een heel proces om zo'n mok te drukken.
Maar het resultaat mag er wezen!
De foto is wat ongunstig genomen, maar de tekeningen worden echt prachtig