[TEK][WIP] Gribaldi

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[TEK][WIP] Gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 15:30

Hallo iedereen :D
Ik had zin om weer te tekenen dus daarom ben ik begonnen met het tekenen van Gribaldi.
Ik heb Gribaldi altijd al een mooi dier gevonden en ik had een boek gevonden met hem op de cover, de foto sprak me aan dus die ben ik gaan tekenen.
De tekening is gewoon op printpapier en met vulpotlood , ik heb geen echt 'tekenmateriaal' en zo gaat het ook prima :)
Alle tips zijn welkom :)
Afbeelding
Dat is dus de cover die ik nateken

Afbeelding
De mooie schets (ahum)

Afbeelding
Meer uitwerken

Afbeelding
Oog en neus meer uitwerken

Afbeelding
Beginnetje met 'inkleuren'

Afbeelding
Hier al een stuk verder

Afbeelding
Nog wat verder, dit is hoe hij op dit moment is , er is dus nog veel werk aan vooral die manen gaan heel lastig worden, daar ben ik niet zo goed in :=

hannah41

Re: [TEK][WIP] Gribaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 17:41

Ik vind de vacht mooi gelukt! De ogen en oren zijn alleen VEEL te klein waardoor het een raar resultaat krijgt (zeker de ogen mogen echt 3x groter). Maar met een beetje oefenen, kan het erg mooi worden denk ik. Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-13 13:34

Dankje ! De ogen zijn inderdaad wat te klein maar als ik ze weer overnieuw moet maken moet het stuk rond om de ogen weer helemaal overnieuw, ik ben bang dat ik het helemaal niet meer netjes krijg dus ik denk dat ik het zo laat, het is iniedergeval een goed leerpunt. De verhouding tussen de oren klopte inderdaad niet helemaal ( rechts was veelste klein) dus die heb ik beter gemaakt, voor de rest nog meer vacht gemaakt en ik wil vandaag weer wat verder gaan daarmee. Ik zit alleen met de manen, die willen echt niet -O-
Zo als hij nu is : Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-13 12:24

Weer wat verder :
Afbeelding