Dit is de voorbeeldfoto die ik toegestuurd kreeg:

Ik heb voor haar toen eerst over het kleine formaat foto een snelle schets gemaakt om een voorbeeld te geven van wat ik er bijvoorbeeld mee kon doen. We hebben daarna afgesproken dat ik er nog iets meer fantasy-elementen in zal verwerken - iets van lange elfenoren en vleugels.
Hier heb ik dus de foto genomen, en deze qua kleur bewerkt en hier een achtergrond overheen getekend. Het formaat dat je hier ziet was het werkelijke formaat.

Inmiddels ben ik op groot formaat bezig gegaan (4500x6000 ongeveer). Op deze WIP heb ik snel de voorgrondfiguren getekend, en al met wat meer detail aan het hoofd gewerkt. Nog niks is echt af, maar het begint vorm te krijgen.

Een closeup van het gezicht hieronder:

Inmiddels ben ik ook bezig gegaan om de achtergrond er achter te tekenen; dus de maan er alvast ingezet en een begin gemaakt aan de wolken en sterren. Dit is hoe ver ik nu ben. Wederom nog lang niet klaar, maar ik hou er altijd van om eerst alles in te tekenen en dan steeds gedetailleerder te gaan werken als ik digitaal bezig ben.

Als ik er vleugels in wil tekenen zal ik misschien nog wat ruimte toevoegen aan de rechterkant van de tekening om daar ruimte voor te creëren zonder dat het er meteen zo druk uit gaat zien.
Tips en commentaar zijn welkom!

Lijkt het ergens naar?