[FOTO] Paarden, natuur en meer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

GreenRider

[FOTO] Paarden, natuur en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-13 11:24

Afgelopen jaar (en begin dit jaar) ben ik ontzettend veel bezig met fotografie. Daarvoor ook al wat aantal jaren maar meer voor de fun (die fun is er gelukkig nog steeds!) Binnenkort ga ik fotoshoots hier in de Morvan aanbieden en ik vond het wel leuk om hier een paar van mijn fotootjes te delen :-)

KLIK

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 20-03-13 11:44, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Vergeet je [TAG] niet!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 12:26

Ik vind het echt teveel verschillende foto's om individueel te kunnen beoordelen...
Daarbij zou het, zeker met zon aantal, handiger zijn om het even te nummeren :D

Mij spreekt de laatste foto me het meeste aan

Cioccolato

Re: [FOTO] Paarden, natuur en meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 14:19

De laatste spreek mij ook heel erg aan :))
Rest vind ik meer kiekjes en geen fotoshoot of iets in die richting waard. Probeer meer als de laatste te werken!

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 17:40

Ik vind het schaap en de witte pony er echt uit springen. Die vind ik gaaf. Schaap heeft een mooie bewerking en de pony heeft een bijzondere uitstraling van die 2 zo.
De rest vind ik nogal varieren. Vind sommige foto's niet uit prettige hoeken genomen, vind niet alles even scherp en vind niet alle bewerkingen even fijn.

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 01:17

Ik vind 4 5 6 8 10 en 11 wel leuk! Vooral de 4,5,6 en 8 spreken mij dan weer erg aan!! De andere foto's missen wat vind ik :)

Muds

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-13 18:51

Ik vind de eerste foto in link erg mooi vanwege de scherpte en de kleuren, evenals de foto van de pup, de foto van het meisje met pony vanwege de sfeer en compositie en de foto van het schaap, ook vanwege de sfeer (zachte kleuren) en de compositie.

De foto met het hek en de rode blaadjes had sterker geweest wanneer de verticale lijnen recht hadden gestaan, denk ik.
Bij de foto op de Haf mis ik wat ruimte op de foto. Dat had hier goed gekund, denk ik.
Bij de foto met de feesttent vind ik het leuk om ze zien dat zowel binnen als buiten op de foto staat, maar daar zit wat bewegingsonscherpte.
De indiaan te paard is op zich goed gelukt, ik vind het alleen jammer om zo'n knappe meid met smeerstrepen te zien. Ik denk dat de oorbellen en de kleuren alleen de sfeer al hadden kunnen neerzetten? :)
De overige foto's hadden naar mijn idee iets meer kunnen laten zien/ minder bijgesneden kunnen worden.
Maar over het algemeen vind ik het goed gelukte foto's :j

GreenRider

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-13 14:31

Bedankt iedereen! Erg interessant en handig om zo te lezen en leuk ook dat het zo vriendelijk wordt neer gezet :)

Muds, bedankt voor de uitgebreide reactie. Ik ben het helemaal met je eens. Met de tent mis ik ook scherpte maar ik moest het er mee doen helaas. Ik wil graag een betere lens kopen want deze is niks speciaals maar daar moet ik natuurlijk wel de centjes voor hebben :P

De knappe meid is mijn zusje, ze wou zelf voor de warrior achtige bosjes vrouw look gaan haha. Het is een aparte combinatie en ik snap dat het inderdaad ook een indiaan had kunnen zijn. Het is een beetje een plaatje waar je je fantasie voor moet gebruiken.

Dat met die haflingers zie ik ook ja, het deed me wat omdat het veel verschillende scherpes had op plekken wat niet normaal is. Maar ik zal voortaan iets meer ruimte proberen te creeren op de foto's.

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-13 12:15

ik vind de eerste foto (die in het linkje) echt prachtig