[FOTO] Back to the Sixties.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Welke vindt jij het mooist?

1
5 (21%)
2
Geen stemmen
3
Geen stemmen
4
1 (4%)
5
6 (26%)
6
Geen stemmen
7
10 (43%)
8
Geen stemmen
9
1 (4%)

Totaal aantal stemmen: 23

_Bitje_

[FOTO] Back to the Sixties.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 16:30

Goof

Re: [FOTO] Back to the Sixties.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 16:34

Ik vind de kleuren en het idee gaaf, de uitwerking minder.
Ik mis scherpte en zie veel afgehakte voetjes. Ook staat het onderwerp overal precies in het midden wat de foto's wat saai maakt.

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 16:53

klopt, het was echt heel moeilijk inschatten met een statief, zal ik de volgende x goed op letten!
Dankjewel voor je reactie :)

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:01

Op foto 6 lijk je hard op Twiggy, daar had je wat mee moeten doen :D

Muurp

Re: [FOTO] Back to the Sixties.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 09:47

Foto 7 vind ik eigenlijk een van de weinige foto's uit deze serie waarbij ik denk; 'JA! Echt sixties!' Die vind ik echt heel tof gemaakt.

Verder ga ik mee met de afgehakte voetjes. Zonde! :)
De huidbewerking kan op sommige foto's ook net eventjes wat subtieler (ik noem een foto 5,6 en 8), maar dat is puur muggenzifterij.

Belichting vind ik bij de meeste foto's wel erg fijn.

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 15:28

Idee, kleuren, model, accesoires zijn zooo gaaf! _/-\o_
Vind de uitwerking alleen jammer. Geen scherpte, ruis, belichting en compositie ook niet erg fijn.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 10:18

Vind de uitwerking ook niet helemaal lekker gedaan. Ik vind vooral foto 6 & 7 echt veel te druk, je aandacht word op 10 verschillende plekken gevraagd waardoor er echt enorm veel onrust in de foto's zit. De laatste foto vind ik voor jou als model qua expressie nog de sterkste, echter kan ik me daar totaal niet vinden in de compositie en de uitsnede van de foto :) Hierboven las ik dat je zei 'Was moeilijk inschatten met statief' Tja, daar kies je zelf voor met zo'n serie denk ik dan :) Je ziet in je kader hoe groot het beeld is wat de camera pakt, desnoods maak je 3 verschillende foto's of schiet je 'm groter zodat je de foto later naar eigen smaak nog kan uitsnijden. Moet wel zeggen dat ik 't wel tof vind dat je alles op zelfontspanner gedaan hebt, maar dan 'moet' je ook rekening houden met 't feit dat dat geen 'excuus' is voor de afgehakte lichaamsdelen en compositie's en dergelijke :)

Bij de eerste 3 foto's trouwens even een aandachtspuntje; als je tekst in de foto verwerkt (die letters op de container), gaat de aandacht altijd direct naar de tekst. Dat is iets psycologisch, maar dat is wel een puntje om heel goed rekening te houden voor jezelf gezien dat in de foto's niet het onderwerp is, en je dus als model nogal weg zult vallen m.b.t de aandacht verdeling :) Van die 1ste foto had je wel een paar meer kunnen maken, als je iets opgeschoven was was dat opzich best een leuke setting geweest! :)

Succes met de beoordeling +:)+